Minulla ennen tuli lataukset DC++:lla ja BitCometilla oikein hyvin, mutta sitten minun koneesta emolevy meni rikki ja se vietiiin korjaukseen. Ne vaihtovat emon siellä ja sen jälkeen lataukset ja lähetykset tulivat paljon paljon hitaammin tai ei ollenkaan. Sitten jouvuin availemaan uuvelleen portteja ja sain dc++:lla vähän paremmin mutta bitcomet ei vieläkään nopeutunu ja sitten piti viedä kone taas korjaukseen. Nyt ne vaihtovat yhen muistikamman ja asentivat F-secure 2007:n ja lataukset ovat edelleen vaan murto-osan siitä mitä ne oli. Mikähän vikana, kun toisella koneella jota käytin tässä välissä niin lataukset tuli ihan hyvin ja tällä koneeella ne tuli tosi hyvin ennen muttei enää??? En löytäny apuja muualta, vaikka oon jo pitkään yrittäny kaikenlaisten ohjeitten mukaan toimia.
Ekana tulisi mieleen, että jokin palomuuri estää tai häiritsee latausta. Esim F-Kekure. F-Kekure saattaa estää yhteyksiä porttiin/portista. Olet siis jo rautamuurista(usein modeemi tai hubi) avannut portit joita käytät DC:llä/bitcometilla?
Joo kyllä minä mielestäni aukasin niitä portteja sieltä rautamuurista ja niin sainkin dc:n toimimaan aktiivina ja ohjeitten mukaan oon f-securen palomuurista aukassu dc:lle ja bitcometille portteja.