Pystyin ihan normaalisti lataamaan muilta tavaraa, mut muut eivät pysyt lataamaan minulta! Hetken aikaa yrittää yhdistää ja sitten ilmoittaa että "aika umpeutui". Mikäs avuksi? käytössä veriso 3.31, eli uusin. Palomuurina Zonealarm ja winmx:lle on annettu kaikki oikeudet.. Itse winmx käyttää sitä ykkösluokan yhteyttä, mut oon kokeillu, ei onnistu uploading edes kakkosluokan yhteydellä. Jos joku osais helppiä.. Nii ja lisättäköön vielä et Kazaa Lite toimii oikein mainiosti, kuten myös Soulseek.
Itse joskus kokeilin WinMx ja tajusin heti ekan 10min jälkeen että en pääse tuosta samasta ongelmasta eroon... samat jutut päällä joten kiinnostaisi ihan "yleistieto" mielessä myös ongelman ratkaisu.
Tämä on yleinen ongelma, joka on (melkein) kaikilla jotka käyttävät WinMX:ään ja joilla on palomuuri. Mulla oli aluksi sama ongelma ja se korjantui näin: Vaihda kakkosluokan yhteyteen ja valitse asetuksista kohta "Ei voi vastaanottaa TCP yhteyksiä" ja "Ei voi vastaanottaa UDP-yhteyksiä" Ja sit uudelleenkäynnistä WinMX!