Olen ostamassa nyt lähipäivinä uutta töllöä. Vaihtoehtoina ovat pyörineet LG:n ja Sonyn noin 400 - 600 euron televisiot. Käytöstä: perus tv-katselua, leffoja (niin koneelta kuin dvd-soittimelta), myöhemmin hankintalistalla jokin konsoli ja tallentava digiboxi. Asun kaapelitaloudessa. HD-ready riittänee käyttööni mainiosti tällä hetkellä. Minulla on myös kanavakortin kautta näkyviä kanavia, mutta itse töllö ei varmaan kaipaa kortinlukijaa (tosin plussaa jos löytyy), koska jos hommaan tallentavan boxin kortinlukijalla. LG:n malleista olen lähinnä katsellut: 32LG5300 32LG3000 Sonyn malleista: KDL-32L4000 KDL32U4000K Lisäksi törmäsin juuri uuteen kiinnostavaan kohteeseen LG:ltä. Jos jollain sattuisi olemaan jotain tietoa toimivuudesta käytössä sun muusta niin tietoa otetaan vastaan. En oikein löytänyt mistään tietoa. Halvan oloinen Full HD olisi kyseessä: 32LG5900 Elikkä, olisin kiitollinen mielipiteistä LG:n ja Sonyn töllöihin liittyen. Kumpaa töllömerkkiä asiantuntijat suosittelevat / millaisia kokemuksia käyttäjillä? Kiitos vastanneilla jo etukäteen!
Moi, Tilasin eilen tuon LG5900 joten voinen ensiviikolla kertoa koneesta jotain. Ainakin siinä on kaksi hd-viritintä ja resoluutio on hyvä ja hinta on tosi halpa