League of legends

Discussion in 'PC:n pelit' started by milanolf, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. milanolf

milanolf Member

Trophy Points:
    16
    Hei. Haluaisitteko auttaa minua saamaan Lol:lissa 250kutsua täyteen?

linkki rekisteröitymiseen

eli tehkää tyyppi tuolla ja kehittäkää se 5lvl. kaikki jotka auttaa pääsee mun juutuubi videoon sitten 8)

kiitos <3

2. JP24

JP24 Regular member

Trophy Points:
    26
    Miksi mainostat tämmöistä? Eikö se ole kielletty säännöissä olla mainostamatta?

3. milanolf

milanolf Member

Trophy Points:
    16
    mainostan miten? haluun vaan saada 250inviä täyteen niin saan pelissä tavaraa..

4. JP24

JP24 Regular member

Trophy Points:
    26
    [/quote]mainostan miten? haluun vaan saada 250inviä täyteen niin saan pelissä tavaraa..[/quote]

Kaikkihan me halutaan mutta ei niitä ainakaan täältä tule saamaan. Kun pelille ei erikseen ole omaa ketjuaan ja sun otsikkos on aika huono. Jos haluut niitä inviteitä niin joko pelaat ite. Ei se oo niin helppoa saada koska maailma on täynnä ihmisiä jotka haluaa saada jonkun medieval twichin jne

5. milanolf

milanolf Member

Trophy Points:
    16
    mainostan miten? haluun vaan saada 250inviä täyteen niin saan pelissä tavaraa..[/quote]

Kaikkihan me halutaan mutta ei niitä ainakaan täältä tule saamaan. Kun pelille ei erikseen ole omaa ketjuaan ja sun otsikkos on aika huono. Jos haluut niitä inviteitä niin joko pelaat ite. Ei se oo niin helppoa saada koska maailma on täynnä ihmisiä jotka haluaa saada jonkun medieval twichin jne[/quote]

jos mä oikein oon ymmärtäny nii niit ei saa tehä itte.. et siihen malliin ;)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page