Hei. Haluaisitteko auttaa minua saamaan Lol:lissa 250kutsua täyteen? linkki rekisteröitymiseen eli tehkää tyyppi tuolla ja kehittäkää se 5lvl. kaikki jotka auttaa pääsee mun juutuubi videoon sitten 8) kiitos <3
[/quote]mainostan miten? haluun vaan saada 250inviä täyteen niin saan pelissä tavaraa..[/quote] Kaikkihan me halutaan mutta ei niitä ainakaan täältä tule saamaan. Kun pelille ei erikseen ole omaa ketjuaan ja sun otsikkos on aika huono. Jos haluut niitä inviteitä niin joko pelaat ite. Ei se oo niin helppoa saada koska maailma on täynnä ihmisiä jotka haluaa saada jonkun medieval twichin jne
mainostan miten? haluun vaan saada 250inviä täyteen niin saan pelissä tavaraa..[/quote] Kaikkihan me halutaan mutta ei niitä ainakaan täältä tule saamaan. Kun pelille ei erikseen ole omaa ketjuaan ja sun otsikkos on aika huono. Jos haluut niitä inviteitä niin joko pelaat ite. Ei se oo niin helppoa saada koska maailma on täynnä ihmisiä jotka haluaa saada jonkun medieval twichin jne[/quote] jos mä oikein oon ymmärtäny nii niit ei saa tehä itte.. et siihen malliin