En ole täysin varma kuuluuko tämä topic tähän alueeseen, mutta katsoin sen olevan sopivin kysymykseeni. Eli millä tavalla laitatte videonne DVD-levylle? En saa kertakaikkiaan millään erästä filmiä levylle. Eniten haluaisin siis oikeastaan tietää mitä ohjelmaa kannattaa käyttää. Kiittä vastauksista jo etukäteen.
Helpottaisi kovasti, jos kertoisit, että missä formaatissa se alkuperäinen video on. Samaten käyttöjärjestelmä olisi ihan kiva pikku lisäinformaatio.
Minä käytän Neroa Tähän mennessä ei ole ollut ongelmia. Mutta tosiaan voisit antaa taustatietoa, että käyttäjien on helpompi vastata kysymykseesi. Ja lisäkysymyksiä: Mistä hankit videosi? Onko se DRM-suojattu? Formaatti? mpg, avi, wmv, mp4, (bin, cue?)
Itse olen laittanut videoni dvd:lle Pinnacle studiolla, joka nyt on samalla videomuokkausohjelma. Kaupallinen ohjelma tosin..
Se lyhenne on muuten wmv. Voit laittaa videon DVD:lle nerolla. Uusimman neron testiversion saat Neron sivuilta. Sitten sieltä varmaan löydätkin toiminnon jolla voit polttaa filmisi DVD:lle