Leffan katsominen dvd-soittimella

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by kosks-6v, Jul 24, 2005.

1. kosks-6v

kosks-6v Member

Trophy Points:
    16
    Dvd-soittimeni tunnistaa mpeg-formaatteja. Koneella minulla on leffoja, jotka ovat avi, divx yms. muodoissa. Millä helpolla ohjelmalla pystyy kääntämään leffat niin että pystyn katsomaan niitä dvd-laitteessa.

Olen jossain vaiheessa onnistunut kääntämään ne oikeaan formaattiin ja polttamaan levylle ja katsomaan dvd-laitteessa, mutta en enää muista ohjelman nimeä.

Ja sitten vielä sellainen ongelma, että kun yritän polttaa sitten niitä leffoja dvd-levylle, niin en onnistu polttamaan kuin vaan yhden. Kun olen kääntänyt kaikki leffat, niin ne ovat jossain video ts kansio muodossa ja kun yritän polttaa esim. vaikka kahta leffaa samalle levylle, jotka ovat video ts kansio muodossa, niin aina tulee jonkinlainen herjaus siitä, että ei pysty kun yhtä video ts kansiota polttamaan vaikka levyllä on kuinka paljon tilaa tahansa.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Ne kaikki käännetyt videot pitää authoroida samaan pakettiin, eli useamma VIDEO_TS kansion sisällön tunkeminen suoraan DVD levylle ei toimi.
    http://www.nefernetti.com/oppaat.php
    katso tuolta
    AVI >> VCD, SVCD, DVD (MPEG)
    kohta.

3. kosks-6v

kosks-6v Member

Trophy Points:
    16
    Ok, mutta mitä mä sitten tosta valikosta oikein valitsen. Oon pikkasen hukassa, mutta kyllä tää tästä...

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Last edited: Jul 24, 2005
  5. kosks-6v

kosks-6v Member

Trophy Points:
    16
    No niin. Minkä version asennan tosta TMPEGnc hommelista, kun en oikein tiedä mikä on maksullinen ja mikä ei???

6. kosks-6v

kosks-6v Member

Trophy Points:
    16
    Onko TMPEGnc:ssä mitään rajaa että minkä pituisen leffan voi kääntää?

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Noissa TMPGenc tuotteissa voi noita ohjelmia testata 30 päivän ajan ilman rajoituksia, sen jälkeen ohjelma lakkaa toimimasta.
    Jos leffa on alle 6 tuntinen niin sen kyllä pitäisi kääntyä, pidemmät elokuvat taitavat olla harvassa ja muutenkin 6 tuntia alkaa olemaan XDVD tai KDVD muodossa maksimi mitä yksikerros DVD levylle kannattaa laittaa.

8. Jammy_X

Jammy_X Regular member

Trophy Points:
    26
    Voisko joku auttaa minuaki? ku ois tämmönen ongelma ku mulla on .avi leffa joka on 700mt kokonen mutta sitten kun yritän polttaa sen vcd että se näkyisi dvd soittimessa jossa ei oo divx tukea, niin eihän se siihen mahdu kun vcd suurentaa sitä kokoa, eli miten mä saisin pienennettyä tota vcd:tä?

9. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    VCD:ssä ei tuota kokoa pysty säätämään (eli sellaiset 10 megaa per minuutti), tosin KVCD toimii myös melkein kaikissa soittimissa ja siinä tuo koko on säädettävissä, tietenkin sen elokuvan voi jakaa kahdelle levylle.

Share This Page