En tiedä olenko oikeassa kategoriassakaan mutta yritetään nyt olen laittanut jokusen verran leffoja koneelle eli ripannut. ja nehän tulee koneelle aina "pilkottuina" eli vob, video ts ym. onko jotain keinoa millä saisin pakattua tai tehtyä niille jotain niin että se olisi yhtä pötköä ilman niitä erillisiä tiedostoja? olen taas pikkusen pöljä niin että toivottavasti joku edes ymmärtää mitä ajan takaa
Esim VobMerge:llä käy yhdistäminen hyvin helposti kuvan laadun hiukkaan heikkenemättä: http://download.chip.eu/en/VOBMerge-2.01_646048.html
Vob-tiedostot tosiaan vie julmasti tilaa. Muuta ne avi:ksi AutoGordianKnot:illa, sillä voi itse valita miten pieneen tilaan pakataan. Kaikki pakkaaminen kuitenkin heikentää kuvanlaatua. Eli mitä pienemmäksi pakkaat, sitä enemmän kuvanlaatu heikkenee.
kokeilin ja aikaa meni ihan tuhottomasti vaikka kokeilin ensin vaan 20 minuutin pätkällä. eli enpäs ala kääntäämään mutta oli huippu tuo edellinen ohjelma millä sain yhdistettyä nuo tiedostot, tuhannet kiitokset siitä