elikkä mites saisin parhaiten poltettua tavallisen divX-elokuvan dvd-r:lle subien kanssa jotta toimii tavallisessa dvd-soittimessa?olen aloittelija joten pyydän mahdollisimman tarkkoja ohjeita
Helpoin ohjelma hommaan ehdottomasti winavi video converter. Avaat vaan leffan ja koodaat sen (nappi avi to dvd ^_^), tekstit tulevat automaattisesti kuvaan, jos on vobsub asennettu, ja tekstit ovat samannimiset kuin elokuva. Sen jälkeen poltto-ohjelmassa burn dvd-video, ja winavilla syntyneet tiedostot video_ts kansioon ja burn.
diko on kanssa helppo ja hyvä ohjelma.. saa subit ja kuvan laatu ei huonone niinkuin tapahtuu ku muuttaa esim:divx2dvd
Se vaan että jos haluaa subit kiinteäksi, niin on pakko pakata video uudelleen. Mpeg2 on häviöllinen formaatti -> kuvan laatu heikkenee. Ei ole ohjelmista kiinni.
nii mut on vissii pieni ero ku muuntaa divx2dvd tai jollain muulla kuvan laadun suhteen?? ainakin mulla..
suosittelisin Divx2DVD ohjelmaa.. itse pidän siitä eniten.. helppo käyttöinen ja hyvän kuvan laadun saa ja tekstitkin pysyvät kohdillaan...
muutin divx2dvd-ohjelmalla divx leffan DVD-muotoon mut nyt kun yritän poltella nerolla niin sanoo että levyä jolle kirjoittaa ei ole havaittu asemassa vaikka ihan oikeassa asemassa on :S...mitäs tämä tarkoittaa??kaveri sanoi että pitäis hakee joku ihme päivitys asemaan. olisiko tämä mahdollisesti syy??minkälainen päivitys pitäisi sitten hakea kun kaveri sanoo että väärän päivityksen lataaminen ja sitä apua käyttäen päivittäminen pistää aseman sököksi..neuvoja kaivataan!!!kiitoksia vastauksista
Kaverisi luultavasti yritti tarkoittaa aseman firmwaren päivitystä. Onko merkkinen levysi on, ja polttava asemasi?