Leffan Poltto DVD Ongelmia

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by skuuppa, May 9, 2006.

1. skuuppa

skuuppa Member

Trophy Points:
    16
    Niin olen polttanu DivxToDVD ohjelmalla Itselleni DVD:n se onnistu ihan hyvin mut ei toiminu mun DVD-Soittimessani ei taida varmaan mun dvd-soitin tukee poltettuja vai mikä on ? niin ja sit olis viel et tietäiskö kukaan sellasta DVD poltto-ohjelmaa mihin sais ite tehtyä menu valikon ? ? ton mä tiedänkin divxmediabuilder ja kokeilin sitä mut oli jotenkin hankalan olonen.. nero olis hyvä mut siin ei taida saada lisättyy tekstitystä leffoihin..?..

2. Devenec

Devenec Regular member

Trophy Points:
    26
  3. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    ja tohon opas: http://www.nefernetti.com/dvdlabpro-perusopas.htm

//ja vielä tuohon poltettujen dvd-leffojen näkyvyyteen: kyllä kaikki dvd-soittimet pitäisi näyttää myös poltetut levyt: millä nopeudella poltit? olihan levy jolle poltit joku hyvä merkki? esim. Verbatim, TDK jne. (p*ska/halpa levy niin onnistumis-% ei ole kovin hyvä - oli soitin sitten mikä tahansa), millä ja miten poltit tuon DVD-levyn?

Last edited: May 10, 2006
  4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kaikki soittimet eivät toista esim. DVD+R levyjä ollenkaan.
    Ja tuo divxmediabuilder on tarkoitettu DivX levyjen tekemiseen, jotka eivät siis toistu normaalilla DVD soittimella.

5. TeamJL

TeamJL Member

Trophy Points:
    11
    Olisko joku niin ystävällinen ja kertois mitä mun pitää tehdä..
    ongelma on seuraavanlainen..
    muutin AVIn VSO DivxToDVD ohjelmalla
    ja poltin Nerolla (Mulla ei toiminu ton DivxToDVDeen oma poltto) homma ok tähän asti..
    levy kotisoittimeen ja kuva näkyy hienosti, oikea koko ja sillai,
    oikeassa kohtaa tulee ääni ja tekstit,
    edelleen näytti et leffa toimii hienosti kunnes..
    noin 5-10min ennen leffan loppumista levy jää paikoilleen
    ei mene eteen edes kelaamalla.. luulin et levyssä oli vika/soittimessa vika
    mutta seuraava leffa (eri elokuva) sama homma erimerkkiselle DVDlevylle ja eri soittimelle..
    missä mahtaa olla vika?
    jos voisin saada joltain neuvon mitä pitää tehdä..
    kiitos jo etukäteen.

6. NovaReka

NovaReka Member

Trophy Points:
    11
    Ehkä olisin voinut jättää vastaamatta, kun en osaa auttaa ihan juuri siinä, mitä kysyit. No, mutta kuitenkin. Mitä jos koittaisit tuosta softasta uusinta versiota? Varmaan tiedätkin, että se on nykyään nimeltään ConvertXtoDVD.

Siinä on mullakin polton kanssa pientä ongelmaa, mutta onnistuu kuitenkin aina. Se tekee joskus sellaista, et se jää tekemään jotain aseman formatointia kun aloittaa polttotoiminnon. Siitä pääsee eteenpäin kun ottaa asemasta levyn ulos ja laittaa takaisin. Ilmoittaa sitten, että formatointi tehty ja poltto alkaa.

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kannattaa tarkistaa että toimiiko tuo poltettu levy koneella oikein. Joillekkin DVD soittimille ja levyille on mahdotonta polttaa täyttä DVD-Video sisältöä koska soitin kuukahtaa suunnilleen viimeisen 300-400 megan kohdalla, yleensä niin että aluksi tulee pätkintää/pikselöitymistä ja sitten toisto loppuu kokonaan. Tietokoneella nämä levyt yleensä toimivat ilman ongelmia. Ongelmaa voi kokeilla kiertää tekemällä esimerkiksi vain 4000 megatavun kokoisia DVD-Video levyjä.

8. TeamJL

TeamJL Member

Trophy Points:
    11
    juu koneella sama homma et ohjelma "pysähtyy" noin 5-10min ennen loppua.
    toinen oli vähän yli 4000mt mutta toinen ei ollut kuin n3500mt ja sama homma..
    ja tiedän et uudempi on ConvertXtoDVD mutta en ole ohjelmaa vielä kerennyt hakemaan..
    mutta pitää perehtyä tohon uudempaan softaan kun taas on ylimääräistä aikaa..

Share This Page