No niin.... Mulla on 1800+ AMD Athlon Xp, 256Mt Ram ja Club 3d 9200 Se.... Mulla on näyttö ja tv kiinni kortis.... ajuri levyn mukana tulleella softalla laitoin kuvan kloonina myös tv:hen.... Ja sitten kun katon leffaa sillain niin kuva on tv:ssä tummanpunainen... siinä kohdassa missä tietsikan oikeassa näytössä on... Miten saan kuvan näkymään hyvin ja oikein? Niin ja lisäksi Tahtoisin neuvoja miten viritän/parannan näyttistäni.... jos joku sivusto kertoo tämmöisestä tarkasti niin tahtoisin linkin sivustolle.... Kiitos kaikille jo etukäteen...
Eli theater mode on päällä? Johto kunnolla kiinni ja ehjä? Kaiuttimia tai muita magneettilaitteita ei ole television vieressä?
Tota modesta en tiedä.... mut johto on oikein.... tai ainaki luulen... ite tein mono-ääni & video-kuva kaapelin tv:hen.... ja siitähän ei pitäs olla kiinni kun se muuten näkyy tosi hyvin mut ite esim divx leffat ei näy telkkaris.... vaikka tietsikan näytöl toimii.... tosin parempien ohjeiden puutteessa laitoin tv:n kakkos näytöksi ja vaihdoin sen sijainniksi vasemman ylä nurkan jolloin sinne on vaikea eksyä vahingossa ja sitten siirsin siihen winamp:in video ikkunan ja muutin asetuksia niin että se muistaa missä video ikkunan tulee olla.... näin sain leffat näkymään.... ainut muu toimiva oli että käytän vain tv:tä tai sitten käyttäisin sitä ekana..... mutta kumpikaan näistä ei miellyttänyt... kiitos kaikille jotka yrittivät.... itselläkin kun jäi vajavaiseksi tuo "suoritus".... nih ja hyvät kesät toivottaa netman87.... kun kerran muisti =)
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 tuolta löytyy vielä vähän karkea opas miten tuon theater mode:n saa päälle(löytyy ohjelmisto ATI kohdasta).
en sitten tiedä kuinka paljon on eroa 7500 radeoniin asetuksissa mutta minulla toimii tv ykkösenä ja monitori 2:s näyttönä.ainoa ikävä pointti on että joutuu elokuvien ajaksi pienentämään tarkkuuden 1024*768:ksi ja sen jälkeen taas takaisin tarkemmaksi.luonnollisesti kloonitilassa