asensin just omaan psp:hen custom firmware 3.10 oe-a ja mietin tässä ku jostain luin mutta en muista mistä. että voi psp:llä ottaa netin kautta omaan koneeseen yhteyttä wlanilla ja jos koneella o dvd leffa niin voin sit katsella psp:llä ettei tarvi ostaa mitää miljoonan gigasta muistikorttia eli mitens se homma käytännössä toimii mikä softa ja miten works?
jees.. kiitti.. mutta.. asensin ohjelman windowsille ja tein ohjeiden mukaan ja se asensi sen psp:lle no käynnistän kyseisen ohjelman psp:llä mutta sit sanookin seuraavaa: the game could not be started (8002014C) eli missä vika?
Mikä firmware? Jos custom firmware, niin laita kansioon PSP\GAME150\ Jos normaali 1.51 - 2.80, pitää alentaa ja se onnistuu helposti. Jos normaali 2.81 - 3.03, hanki käsiisi GTA LCS päivittämätön versio ja alenna sen avulla. (voi olla vaikeaa) Jos tämä ei auta niin voi, voi.
Just tommoset jätkät pitäis heittää seinään ja kovaa! Ollaan sitä sittenniin tiedon vartioita..hoh hoh. Mikä siinä on ettei voi jaakaa tietoa muidenkin kesken vaan pitää olla tommonen mulkku ja heittää jotain täysin bs kommenttia kuin Google tietää.. vi**n peelo!
Siksi, koska itsellä meni noin 5 sekuntia, kun kirjoitin "pimp streamer" googleen ja siitä aukesi heti linkki, josta saa ko. ohjelman. Siksi. Jotta sinunkaltaisesi uusavuttomat oppisivat etsimään sitä tietoa itse eikä tarvitse kysyä tyhmiä kysymyksiä. Btw. Kumpaan menee enemmän aikaa: Etsiä googlella vai kirjoittaa vastauksesi edit* typo
!OFFTOPIC! Btw. Kumpaan menee enemmän aikaa: Etsiä googlella vai kirjoittaa vastauksesi Sehän ei tässä ollutkaan se pointti, vaan tuommoinen attitude että "etsi itse". Aivan turhaa mielestäni.. sitten vaikka jättäisi mielummin kirjoittamatta kuin kommenttoi jotain aivan turhaa. Ideanahan on että näillä keskustelualueilla otetaan asioita puheeksi, kysellään ja neuvotaan muita, eikö? Nähtävästi osalla teistä ei ole aikomustakaan avittaa ketään muuta varsinkin jos olisivatkin ns. "uusavuttomia" (nehän kaikista eniten apua tarvitsevatkin).
Kenelläköhän täällä on asenneongelmia? Saa ottaa ihan rauhallisesti ja vastata asiallisesti. Siksi tulee tuollaista kommenttia sulle takaisin, koska tuo asia todellakin on niin yksinkertainen kuin Google + 5 sekuntia ja voilà! Olisihan j0p0 voinut laittaa linkin googlesta, muttei laittanut...loppuuko hermot tai maailmasta aika noin nopeasti sulla kesken, että et voi sitten itse etsiä? Tässä sulle nyt sitä linkkiä: Filelist Qj.net
Olet oikeassa, minä väärässä.. myönnän sen. Tiedostathan silti mitä ajoin takaa... Noniin..Tämä keskustelu onkin jo mennyt ihan väärille raiteille.. KIITOS kiitos laittamistasi linkeistä! Auttoivat itseäni ja toivottavasti myös muita jotka etsivät samaa tietoa.
Tässä taas yksi kusipää. "Tee mulle kaikki valmiiksi" OMA-aloitteisuus on valttia ja kannattaa ensin kokeilla etsiä Googlella ja vasta sitten kysyä täällä neuvoa.
No anteeksi kun suutuit kun en antanut linkkiä.. ja pojat pääs puolustelemaan. Kuitenkin sitä oma-aloitteisuutta -_- Oppaita löytyy PSP-plazalta
Tämä "Kusipää" pahoittelee myös.. Parannan tapojani ja lupaan harrastaa sitä oma-aloitteisuutta enemmän tulevaisuudessa Kukaan kun ei ole seppä syntyessä (-.-) Rauha on jälleen maassa ja viikonloppu tulossa