Hommasin tuon Left 4 Deadin siinä toivossa että pääsisin pelaamaan kaveitten kanssa, mut nyt tais vähä tyssätä kun tuo taitaa olla vain split screen peli ja liveen moninpeli. Eli olenko nyt käsittänyt aivan väärin ettei tuota Left 4 Deadia voi pelata samalla boxilla 4pelaajaa?
juu samalla koneella ei onnistu kuin 2 hengen coop. ei taida monissakaan peleissä olla isompaa cooppia kuin 2 henkeä, oikeastaan ainut mihin törmännyt on ghost reconit =( joku vois vinkata jos on jotain muita pelejä esim 4 hengen coopilla...
Itekki oon yrittäny metsästellä noita pelejä mitä 4 ihmistä voi pelata. Oon nyt löytäny pelei esim. fifa, nhl, call of dutyt, Peking 2008, Ghost Recon Advanced warfigter 2, raw vs smackdown, perfect dark zero. Muita pelejä en ole keksinyt mitä voisi pelata 4 ihmistä samalla koneella... Joka on muuten aivan perseestä ettei noita tehä enempää. Oliskohan jotain autopelii tai vastaavaa ajo/lentely pelii mitä vois pelaa 4? Need for speedeissä voi pelaa vaa 2. Tai näin olen käsittäny...