Left 4 dead pleikalle

Discussion in 'PS3' started by kosvi, Dec 8, 2009.

  1. kosvi

    kosvi Regular member

    Joined:
    Dec 28, 2007
    Messages:
    241
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Heippa,

    olin tuossa veljeni luona viikonloppuna ja latailtiin left 4 dead 2:sen demo MS Livestä. Pelailtiin siinä sitten split-screeninä sitä ja pelihän oli aivan tautisen hyvä! Kotona tutkin, löytyisikö kyseistä peliä pleikkarimiehelle, kun xboxia en omista ja surukseni huomasin, että peliä saa vain xbox 360 ja PC alustalle. Toki minulla tietokone löytyy kotoa, mutta kaipaisin jotain tämän kaltaista mahtavaa räiskintämättöä myös konsolille.

    Onko pleikkarille mitään left 4 deadin kaltaista peliä, jota voi pelata yksinkin botti-apulaisten kanssa periaatteella aivot narikkaan tai vielä parempi: pelata playstation networkissa ihmisten kanssa co-op mäiskeenä (tai mahdollisesti toki split-screeninä).
     
  2. jonzik

    jonzik Member

    Joined:
    Apr 12, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Enpä usko.Mutta tässä 2010 vuoden alussa tullee dead rising 2 varmasti ps3:lle.En tiiä sitten että pystyykö sitä pelata split screeninä mutta netissä pystyy.oon pelanu xbox 360 sitä 1 sanon vaa aivan hemmetin hyvä peli, minun mielestä...
     
  3. AMONRAA

    AMONRAA Guest

    Seon muistaakseen yksin oikeudella XBOX360n Iteolen etsinyt kans mutta löytyy ainoostaan xbox360 Kuten God of war on sonin kuten jonzik sanoi 2010 puolella tulee hyviä pelejä kaupoille.
     
  4. jonzik

    jonzik Member

    Joined:
    Apr 12, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    2010 tuo tullessaan hemmetin hyviä pelejä joten suoraan sanottuna rahaa menee paljon.
     
  5. jonzik

    jonzik Member

    Joined:
    Apr 12, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Niin no tää poikkeaa aiheesta mutta oisko olemassa sellasta ei liian kallista eikä liian halpaa kuuloketta jossa ois mikki,niin ja joka on usb portilla.mutta kuitenki että ois hyvät soundit ja mikistä kuuluu selvästi myös muittenki pelajien äänet pitäis kuulua.
     
  6. AMONRAA

    AMONRAA Guest

    Langaton Bluetooth headset en olevarma kirjota nettiin se mitä headsetiä haet.
    Josmuistan oikein niin on niitä usb portinkans toimiviakin.
     
  7. kosvi

    kosvi Regular member

    Joined:
    Dec 28, 2007
    Messages:
    241
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo. No mä en ikimaailmassa suostu maksaa yli 40 euroa pelistä ja 30 euroakin vaatii jo aika hemmetin hyvän pelin, eli tuskin oon viel ens vuonna pelaamas noita ensvuoden pelejä :)

    Poikkeuksena vois ehkä kuvitella jonkun yhden ihan huippupelin ostavansa verovapaana siihen 45 euron hintaan tilamaalla Ahvenanmaalta. Mut vaatii kyl aika tosi hyvän pelin, että tollasta hintaa suostun pulittamaan.
     
  8. AMONRAA

    AMONRAA Guest

    tosta langatomasta Bluetooth usb asiasta semmosta et puolenkuunpelit siäl oli jos luin oikei tämmösel nimel Gioteck EX-01 Bluetooth Headset.
     
  9. N3RD4EVER

    N3RD4EVER Member

    Joined:
    Mar 2, 2010
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    call of duty 5 world at war :D mun mielestä toi left for dead 1 on ihan perkuleen hyvä en niin tykkää tosta kakkosest ku se on jotenki niin sekava... witch"yyyyyhyhyyhy"
     

Share This Page