Eli katsoin tuolta can you run it sivustolta pyörisikö l4d mutta CPU Speed ja RAM failas, ajattelin ostaa uudet kappaleet mutta kun tietokoneen sisästöstä en paljoa tiedä joten voisiko afterdawn suositella minulle jotain? Yhteishinta saa olla max 100e
http://www.cpuid.com/ ton lataat eka koneelles ja sieltä sitten laitat emon tiedot, näyttiksen tiedot ja muut tänne ni pystyy neuvomaan.
Tos olis Mainboard : Gigabyte GA-7VT600 1394 Chipset : VIA KT600 Processor : AMD Athlon XP @ 1916 MHz Physical Memory : 512 MB (1 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card : RADEON 9600 SERIES Hard Disk : Maxtor (82 GB) DVD-Rom Drive : _NEC DVD_RW ND-2500A CD-Rom Drive : HUAWEI Mass Storage USB Device Monitor Type : Hewlett Packard hp L1902 - 19 inches Network Card : RTL8139/810x Fast Ethernet Adapter Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 3 DirectX : Version 9.0c (toukokuu 2007)
kyllä tekee vähän vaikeeta pyörittää l4d:tä noilla osilla, en löytäny tohon emo kantaan sopivaa prossua on sen verran vanha, kannattaa kattoa vaikka huuto netistä jos sattus joku myymään, http://www.lapstore.net/store/product_info.php?cPath=1_16_46&products_id=21745 tuossa nyt ois 1giga muistia mutta en tiedä hyödyttääkö ihan kauheesti, tuo näytönohjain mikä tossa sun koneessa on ni ei kyllä millään hirveen kovilla grafiikoilla pyöritä kyseistä peliä joten suosittelen ostamaan uuden raudan pyödälle, en itse alkaisi laittamaan rahaa kiinni tuohon, vaan säästäisin ja ostaisin uuden koneen millä sitten pelaa myös muita uudempia pelejä
Jos nyt tuon muistin ostaisin alkaisiko pelit pyörimään nopeammin esim TF2 joka pyörii mutta erittäin hitaasti?
ei se kovin paljoo jeesaa, prossu ja näytönohjain määrää miten peli pyörii, paljon sulla ois mahiksia saada rahaa jos kattoo sulle konetta millä pystyt pelaamaan vähän paremmin
Kokeiles pistää TF2 direct x8 eikä x9, minulla TF2 ei pyörinyt kuin about 30fps dx9, kun vaihdoin sen dx8 alkoi jo olla pelattava 40-60fps. Nyt olen iloinen TF2 omistaja. Ennen melkein kaduin jo ostosta. Ohjeet: Menet steamin pelit osioon. Painat TF2:sta mouse2 ja otat sieltä properties, set launch options kirjota "-dxlevel 80", käynnistä peli. Sammuta peli, sitten menet ja poistat sieltä launch asetuksista -dxlevel 80 Niin ettei sinnee jää mitään (Ellet halua -console:a). Nyt TF2 pyörii dx8.