Lepotila ongelma vista 64bit

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by kundi79, Aug 28, 2010.

1. kundi79

kundi79 Member

Trophy Points:
    11
    Terse! Asensin tässä hiljattain koneeseeni teran lisää muistia ja käänsin samalla prossun coolerin asentoa, kun olin sen aikoinaan asentanut niin että tuuletin oli alaspäin eli näyttistä kohti.. Kelasin et näyttis hohkaa kuumuutta suoraan tuulettimeen... no, käynnistin koneen ja bios pyysi aikamääritystä... laitoin sen ja kaikki ok. Ainoa probleema on nyt se että kun painan käynnistä valikosta koneen lepotilaan niin kaikki tuulettimet jäävät päälle ja kuuluu pari: blim,blim ääntä niin hiirikin toimii..
    Missä vika??? Olen päivittänyt Biosin, virranhallinnasta testaillut eri säätöjä, hiiren asentanut niin ettei voi herättää konetta... viimex enabloin biosista ACPI S3:sen..Mitä seuraavaksi??

2. kundi79

kundi79 Member

Trophy Points:
    11
    Ok.. Löysin vihdoin ratkasun ongelmaani! :) Piti säätää laitehallinnasta Logitech Virtual Hid Device ettei herätä konetta. Nyt oon pähkäilly miten saan poistettua tän keskusteluketjun???

3. jkstone

jkstone Guest

Ei tarvitse. Unohda vaan.

4. L_Laffer

L_Laffer Member

Trophy Points:
    18
    Ihan vain mielenkiinnosta asiaa kohtaan, minkälaiseen emoon olet tuon teran ( = 1024 gigaa) muistia asentanut? En ole koskaan kuullut tuollaisesta muistimäärästä, siksi toisekseen Vista Ultimate tukee "vain" 128 gigaa ja Seiska Ultimate x64 "vain" 192 gigaa muistia (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778(VS.85).aspx#physical_memory_limits_windows_7).

Last edited: Sep 23, 2010
  5. jkstone

jkstone Guest

Kovalevy.
    Aika kehno trolli.

Share This Page