Tuossa olen antamassa vanhaa konettani sedälleni, joka ei ole koskaan tietokonetta ennen nähnytkään ja nyt haluaisin varmuuden vuoksi tehdä kovalevysta imagen, jotta uudelleenasennus olisi helppo, jos setäni sotkee windowsin. Ilmeisesti onnistunee Norton Ghostilla, mutta saako sillä myös tehtyä siten, että tuosta levyimagesta saa tehtyä boottaavan CD:n, jonka sitten voi ajaa ilman että tarvitsee itse Ghostin CD:tä? Jos ei, niin millä ohjelmalla pystyisi?
Tottakai. PS. Et sitten viitsiny kaikkia kysymyksiä laittaa tohon ensimmäiseen viestiisi, tulee pitkä ketju jos kaikki ominaisuudet kysyt yksitellen Edit nappulaa saa käyttää ja vaikka boldata uudet kyssärit.
No niin, nyt on image tehtynä ja jaettuna kahteen osaan, että saa sitten poltettua CD:lle. Mitenkäs tästä eteenpäin? Nyt minulla on siis kaksi image-tiedostoa ja joku symantec recovery disk file. Pitäisi siis saada niin, että tuolla 1 CD:llä saa bootattua ja palautettua imagen kovolle.
itselläni sama tilanne ja myös haluaisin tietää, mitenkä se buuttaava levyke nyt sitten tehdään? Eli jeesatkaapas nyt meitä mäessä te osaavaiset.
En tiedä, mutta yleensä ohjelman valmistajan sivuilta löytyy ongelmiin apua... http://service1.symantec.com/SUPPOR...00/NT/Me/98/XP&src=sg&pcode=ghost&svy=&csm=no
Itselläni on Norton Ghost 9.0 ja olen ehkä tyhmä, mutta en kyllä löytänyt tuon linkin takaa neuvoa siitä, kuinka tällä versiolla toimitaan. Mielestäni ei identtisesti em. ohjeiden kanssa. Onko joku toteuttanut 9.0 kanssa? Ja miten siis toimin.