Levyllä ei tunnu olevan mitään!!!

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Jukkh, Jul 16, 2006.

1. Jukkh

Jukkh Guest

Eli murheena on levyt jotka olen polttanut samsungin dvdW asemalla. Video ts tiedostot nerolla ja imaget alkoholilla. Polttoprosessi onnistui OK. Kaikki näyttää olevan kunnossa, mut kun pistän levyn takaisin koneeseen niin: Vapaa tila 0 tavua ja koko yhteensä 0 tavua.
    En jummarra! jvc:n kotiteatteri sanoo: no disk
    JVC:n polttava/kovalevyllinen dvd:kin sanoo tarkista levy. No siinähän ei toimikaan kuin miinukset.
    Tallensin dvd:n kovolle leffan ja kopioin sen sitten dvd levylle, mut kas tietokoneeni sanoo samaa siitä kuin muistakin levyistä: 0 ja 0. Kotiteatteri sanoo no disk. Mut kovollises JVC:ssä levy lähtee pyörimään ihan ok. Onko ne YDD levyt sit muka ihan paskoja, vai onko koneessani joku vika??

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    DVD-aseman firmware päivitys voi auttaa, mutta veikkaisin noissa levyjen olevan huonosti yhteensopivia tai liian suuri polttonopeus.

3. Jukkh

Jukkh Guest

Kyllä asia taitaa olla niin, et noi honkkarin ydd levyt on ihan sieltä ja syvältä sieltä.!!
    Poltin tänään samsungin pleomax dvd-r merkkisiin levyihin pari leffaa ja kaikki okey.
    Tarkemmissa tutkimuksissani ydd:n dvd+r levyistä (10kpl) vain kaksi toimii... ja dvd-r levyistä jopa neljä!!!!.
    Harmittaa turkasen paljon, koska mulla oli kytkettynä tuo polttava dvd soitin telkkariin enkä voinut testata siinä niitä dvd+r levyjä. Kerkesin poistamaan kovalevyltä kaikki leffat jotka niihin olin poltellut.
    Onko mitään toivoa saada niistä mitään irti, koska jokaisessa polttoprosessi onnistui ok ja levyihin meni kyl kamaa????

4. cpenter83

cpenter83 Regular member

Trophy Points:
    46
    Pieni vinkki vielä Samsungin Pleomax levyistä, itsellä sellaisia kokemuksia että aluksi poltto onnistuu ok ja levy toimii ongelmitta, mutta kun parin kuukauden päästä lyö levyn asemaan niin pelkkiä lukuvirheitä.

5. m77

m77 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tämän asian tiimoilta saa toistaa itseään väsymiseen asti, mutta kuitenkin: Ostakaa niitä laatulevyjä (esim. verbatim MCC ja aidot TY). Toimii ja kestää. Vaikka saattaa käydä pitemmänkin aikaa tuuri halpalevyjen suhteen niin kyllä se itku tulee aikanaan eteen.

edit. Noista Samsungin Pleomax levyistä ja niiden kestävyydestä on tosiaan ollut paljon juttua. Enpä suosittelisi mihinkään pitkäaikaiseen arkistointiin...

Last edited: Jul 18, 2006
  6. Jukkh

Jukkh Guest

Joo niitä verbatin levyjä olen suunnitellu tilaavani.
    Mutta se vielä, et onko mitään työkalua millä voisin saada niistä jo polttamistani levyistä mitään ulos???

Share This Page