ELikkäs yritän alustaa mun D-asemaa mut se ei onnistu, koska siellä on kansioita joita en pysty poistamaan ja ei oo mitää hajua miksi ne on siellä ja mitä ne ees on. Tänää ku käynnistin koneen niin ne oli sinne loikannut ties mistä. Mutta jos yritän poistaa tulee wintoosan ihana #!?!% yhteiskäyttövirhe! JOTEN WTF mun pitää taas tehdä ps. billy gates o mu idoli edit: ja unlcoker-ohjelma ei pysty poistamaan noita tiedostoja.
Anteeksi, tarkoitin vikasietotilaa (Safe mode), se lienee jo tutumpi termi? http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_mode
noni nyt sain "alustettua" sen vikasietotilassa mut windows ei voinut suorittaa sitä loppuun ja nyt jos meen D-asemalle->ilmoitus: levyä ei ole alustettu haluatko alustaa->ei voi suorittaa alustusta loppuun??? mites sen vois pakottaa alustamaan sen???
Onpas outoa. Jospa kokeilisit formatoida levyn Windows asennus-CD:n kautta? Silloin ei ainakaan minkään prosessin tms. pitäisi estää formatointia.
jooo-o no nyt sain wintoosan cd:n kautta positettua eka sen D-osion mutta simpsalapim siitä tuli 75gt->60. Elikkäs 15GT katos ku pieru saharaan. ja nyt sitte wintoosassa sain alustettua sen... ja nyt se on käytössä. Minne mahto 15gt haihtua?
En valitettavasti kyllä osaa kuin arvella, että olisi levy vikaantunut jotenkin (haukkaisiko se silti noin paljon)?
joo siis mulla on se koko kova 120gb c-asema 40gt ja nyt toi mikä on jäljellä niin 60gt että periaatteessa 20gt on poissa toisaalta eihän siinä ikinä oos sitä 120gt että about 115gt joten 15gt on poissa...