Levyn eheytys-ongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Burmanni, Oct 18, 2006.

1. Burmanni

Burmanni Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs minulla on /system volume information/restore hyvin pirstoitunut.. Minulla siis ei ole järjestelmän palautusta päällä. Samantyyppinen ongelma kuin tämä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/86043 Kuinka saan sen poistettua/eheytettyä?

2. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Mistähän tiedät, että se ja juuri se on hyvin pirstoutunut? Mitä haittaa siitä on? Toimiiko levyntarkistuksen eheytys? Kansiota ei saa poistettua. Mistä olet poistanut restoren?

Last edited: Oct 18, 2006
  3. Burmanni

Burmanni Member

Trophy Points:
    16
    Levyn eheytys ilmoittaa juuri sen olevan hyvin pirstoitunut. Valittaa että sitä ei voida eheyttää.. Ihmettelen sitä että miks winukkka on tuollaisen tehnyt vaikka minulla ei ole järjestelmän palautusta päällä. Eikös tuo kansio ole juuri sitä varten?? Niin ja jos siitä tosiaan ei
    ole mitään haittaa, ei sitten yhtään mitään, mutta eikös optimaalisinta olisi että levy on mahdollisimman ehyt?

4. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Voisit tietysti tutkia, mitä siellä kansiossa on. Onko siellä joitakin ennen palautusten poistamista tehtyjä? Miten suuri tuo kansio sisältöineen mahtaa olla? Tietysti mahdollisimman ehyt kokonaisuus on hyvä, mutta tässä tapauksessa kun kansion tiedostoille ei ole edes käyttöä, on sillä kovin pieni käytännön merkitys. Ajaako levyneheytys kuitenkin itsensä kokonaan läpi?Tuskinpa kannattaa tuon takia esim. lähteä winukkaa uudelleen asentamaan ;=)

5. Burmanni

Burmanni Member

Trophy Points:
    16
    Ongelma hävisi itsestään.. Samalla vapautui 3,5 gt tilaa vaikka en mitään poistanut ja levy tuli itsestään hyvin ehyeksi.. :D Mutta osaako joku kertoa että mitä ihmettä tää windows oikein kikkailee ton kansion kanssa??

Share This Page