Ongelma on nyt siinä että media player ei suostu enään hakemaan cd-levyn tietoja täältä netistä ennen kyllä onnistu ja nyt tulee vaan tämmönen teksti.."Jos haluat päivittää valitsemasi äänimedian tiedot, sinun on muutettava suojausasetuksia. valitse työkalut ja sitten asetukse" mutta minä olen kyllä kokeillut laittaa vaikka minkälailla vaan noita asetuksia eikä millään toimi...niin mikäköhän siinä ois vikana? ja ennen käytin tota Easy CD-DA Extractor v8.2.1 mutta enään en voi käyttää ku siitä loppu aika enkä aio maksaa siitä..että olisko jotakin muuta ohjelmaa tai saisko ton media playerin toimimaan??
Joo mä käytänkin winamppia soittamiseen mutten rippaamiseen levyltä..mut mä löysinkin yhen toisen ohjelman joten ei tarvii enään käyttää ollenkaan sitä paskaa media playeria..
Asetukset > Tietosuoja ja laitat rastit kaikkiin 4 ylimpään Ja kannattaa laittaa Kirjasto-välilehdeltä rasti kohtaan "Hae lisätietoa internetistä" "Lisää vain puuttuvat tiedot" (oletan sulla olevan uusin WMP) FIX: typo