Mun polttavaan LG:hen ilmestyi ongelma. Kirjottaa hyvin 48 kertasenakin muttei lue enää mitään ilman virheitä. Toinen asemakin (NEC 1300a DVD-RW) lukee hyvin em. laitteella poltettuja romppuja. Päivitin Firmwaren versioon 1.6, ei auttanut... Ongelmajätettäkö? Vai onko vielä toivoa?
lukeekos se alkuperäisiä tai jollain hitaalla nopeudella poltettuja (2x,4x)? asema voi olla roskis kamaa mut onhan sulla toi toinen asema jolla lukee ja poltella.
Off-topic mutta niin onko kellään LG cd-rw GCE-8320B polttavan aseman ajureita kun mulla on aseman cd hukassa. Eikä meinaa mistään netistäkään löytävän oikeita ajureita tai minä en ainakaan löydä oikeita ajureita.
EI lue myöskään alkuperäisiä romppuja ja audio-levyissä äänet on säröllä ja mitä enemmän mennään levyn loppupäähän niin virheet pahenevat...
No mulla on semmonen vika että kun yritän asentaa peliä (Need For Speed Underground 2:sta) niin sen jälkeen kun oon voinut valita asennus kielen ja vähän aikaa se lukee levyä ja sitten tulee xp:n virhesanomat jne.