Lg drd 8160B ja Hollywood+ ongelma

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by tukki, Aug 6, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tukki

tukki Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs...Mulla on onkelma kyseisten laitteiden kanssa...Mahdollisesti joku yhteensopivuus ongelma...(Hollywood+ on pari vuotta vanha)
    Kun yritän hollywoodin DVD-stationilla katsella dvd-elokuvia, niin ohjelma näyttää hetken,että dvd on asemassa, mutta sitten se katoaa...Windvd 4 suostuu kyllä avaamaan DVD:t, mutta koneteho ei riitä niiden pyörittämiseen.Myöskin DVD-station suostuu pyörittämään mpegit aivan mallikkaasti...Olen vaihtanut aluekoodit Dvd-asemasta(RPC-managerilla),purkukortilta Zone selectorilla ja viel remote selectorilla kokeillu...Myöskin olen kahlannut läpi aikast monta tuntia kaikkia readme-filuja ja FAG:eja netistä, eikä mistään ole löytynyt ratkaisua...Tällä hetkellä tuntuis, et jokin ei nyt ole kohdallaan...Jos joku keksisi jotain, niin olisin kiitollinen...

Ainiin...
    käyttis on Win98, kone 300mhz pentium2,192mb muistilla.

Noh... nyt tää viesti osoittautui aiheettomaksi...Kuulemma kyseisen aseman kanssa on pieni bugi hollywood+:n softalla ja fixi tulee piakkoin...

Last edited: Aug 9, 2002
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page