LG GSA-5169D One Touch Video To DVD

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Laguuni, Feb 10, 2007.

1. Laguuni

Laguuni Member

Trophy Points:
    11
    Viime viikolla tuli ostettua tuo LG:n laite, tarkoituksena muokata vanhat VHS:t DVD:ksi. Luin aikaisemmat threadit tästä aiheesta, mutta en niistä apua löytänyt, siksi uusi...

Lähinnä siis kaipaisin blondivarmoja ohjeita siihen, miten tuon ylipäätään saa toimimaan. Kunnollista manuaalia ei mukana tullut, eikä ostettaessa myyjäkään osannut tarkasti mitään kertoa. Sain mukana tulleet ohjelmistot asennettua koneelle ongelmitta, mutta tuo itse tallennus onkin sitten täyttä hepreaa ilman ohjeita. Eli jos joku osaa mahdollisimman selkeästi kertoa miten tuon kanssa toimitaan, olisin syvästi kiitollinen. Osaako tuo siis tallentaa suoraan VHS:ltä, vai pitääkö tuon olla samaan aikaan kytkettynä sekä tietokoneeseen että videoihin, jotta tallennus onnistuu? En ole aiemmin omistanut minkäänlaista tallentavaa DVD-asemaa, joten ihan alkutekijöistä olen lähdössä liikkeelle. :)

Kiitos jo etukäteen, jos tulee asiallisia neuvoja.

2. yookai89

yookai89 Member

Trophy Points:
    16
    okei, elikkä kärsin samantyyppisestä ongelmasta. Sama asema löytyy, sain asennettua ohjelmat sun muut ja jopa tyhjennettyä yhden dvd+rw:n mutta olen vähän pihalla siinä suhteessa että mites tämän aseman saa löytämään standardivideonauhurin (jossa ei ole S-Video -liitäntää).
    Näytönohjain on Nvidia GF6600 ja sain videoista yhden kaapelin koneeseen kiinni. Mutta se piru ei löydä videoita.
    Eli dvd -asema toimii, softa toimii, mutta videonauhuri (philips vr171) tuntuu olevan toivottoman hukassa.
    Videonauhurikin siis tosin toimii, muttei lg:n softa vaan löydä sitä.
    Eli apua kaipailisin minäkin. Luulisi että edes joku osaa kytkeä sen pirulaisen oikein...
    Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi auttaa.

Share This Page