Elikkä, ostin kyseisen puhelimen ja heti tuli sen kanssa ongelmia, kun en saa sitä liitettyä mitenkään tietokoneeseen. kone kyllä tunnistaa puhelimen ja sain asennettua ajurit. omaan tietokoneeseen tulee normaalisti siirrettävä levyke -kuvake, mutta kun painan sitä, tietokone ilmoittaa että "aseta levyke asemaan" Bluetooth yhteyttä en saa muodostettua mihinkään toiseen laitteeseen. Jälleen toinen laite kyllä tunnistaa puhelimen ja laiteparin pystyy muodostamaan, mutta yhteyttä ei saa muodostettua. Osaako kukaan auttaa?
mä ostin samanlaisen pas--n.tämä masina ei toimi,koeta kestää. mä pidän ehkä vielä pari kuukautta ja sitte heitän helvettiin enkä ikinä osta lg:n puhelimia!
[/quote] mä ostin samanlaisen pas--n.tämä masina ei toimi,koeta kestää. mä pidän ehkä vielä pari kuukautta ja sitte heitän helvettiin enkä ikinä osta lg:n puhelimia![/quote] ajattelin kyl ensin soittaa LG:lle ennen ku alan heittämään tätä seinään, jos kukaan ei oo keksiny tähän ratkaisua. pakko tähän on joku keino löytyä tai muuten vois melkeimpä vaatia korvausta tästä. kyllähän nyt prkl puhelin pitää saada tietokoneeseen liitettyä muutenki ku päivitystä varten...
Eli jos haluat laittaa tiedostoja muistikortille ruksaa Settings/SD card & phone storage/Mass storage only kohta [suomenkielisessä: Asetukset/Tallennus SD-muistikorttiin ja puhelimeen/Vain massamuisti] (täältä näät myös muistikortin koon yms tiedot ja voit formatoida kortin tarvittaessa) Kun haluat päivittää luurin firmiksen LG:n työkalulla ota tämä ruksi pois. Kun ruksi on täpätty puhelin ilmoittaa ylänurkassa USB connected [USB-yhteys muodostettu] Avaa ylämenu näpsäytä ilmoitusta ja paina Mount [Ota käyttöön] ja näin puhelimen pitäisi näkyä massamuistina winkussa. Kun olet siirtänyt tiedostot samasta paikasta pitäisi löytyä Turn off USB storage [Poista USB-tallennus käytöstä] ilmoitus josta painamalla Turn Off [Posta käytöstä] nappia voi lopettaa massamuistitilan ja irrottaa USB-piuhan.