LG jokin DVD asema, ongelma.

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Tonzzasd, Jun 25, 2007.

1. Tonzzasd

Tonzzasd Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkäs, koitin tässä peliä asentaa, Aloittamani keskustelu mutta tuommosta herjasi. Viestiin sain kyllä vastauksen, ja sain käsityksen että dvd asemassani on vanhat päivitykset, tjsp. No, sain katsottua sen päivitysversion, ja se oli 5.1.2535.0 elikkä tuohon varmaan voisi jotain uutta päivittää. Aseman nimeä en tiedä, joten google ei paljoa auttanut, ja englanti ei ole kauhean hyvä. Sivuilla oli kyllä jotain päivityksiä, mutta ne olivat esim "jos versiosia alkaa numerolloa 2, jos versiosi alkaa numerolla 6" jne. mutta minulla alkoi numerolla 5, joten en sopivaa päivitystä saanut, enkä varmaan olisi osannut asentaakkaan. Koskaan ei tämmöistä ole tarvinnut tehdä, joten olen ihan amatööri näiden asemien päivityksestä. vanhemmansorttisia pelejä en siis saa asennettua tuon herjantakia, elikkä mitä minun pitäisi tehdä ja miten sen teen. Antakaa ihan selkeät tarkat ohjeet, muuten ei tule mitään :D. kiitos.

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Mikäli käytössä Nero poltto-ohjelma,niin Nero InfoTool kertoo asemastasi kaiken tarvittavan.Operaation jälkeen helpompi hakea oikea firmware asemalle.

Last edited: Jun 25, 2007
  3. Tonzzasd

Tonzzasd Regular member

Trophy Points:
    26
    Juuuu. siis, mitäpäs päivityksiä nyt tarviin, tai mitä pitäisi tehdä :D?. ei paljoa valaissut

4. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Ota talteen NeroInfo toolin loki,sieltä näet asemasi nimen ja tämänhetkisen firmwaren.Niillä tiedoilla voit etsiä uudempia mikäli tarjolla.

Share This Page