Moi, eli mikäköhän on kun välillä muistikortti näkyy puhelimessa mutta välillä taas ei ollenkaan. Ja siis juuri ostettuja
Itse hankin saman puhelin, ja sama vika ilmenee, muistikorttina 2g verbatim micro sd. Vika ilmenee esim sillon kun on kamera tilassa, ei millään meinaa saada laitettu asetuksista kuvan tallennus paikkaksi ulkoista muistikortti, herjaa aina vaan että sitä muka ole. Sitten kun vaihtaa esim video modelle ja takaisin valokuvaukselle, niin sillon sen voi ehkä valita. Joskus auttaa sekin että sammuttaa kuvaus modin kokonaan ja laittaa sen uudestaan päälle. Ihme homma, ja vähän kyllä ärsyttää kun joutuu siirtämään ulkoiselta muisikortilta soittoäänen ja taustakuva puhelimen muistiin jotta ne pysyisivät asetettuna. Täytyneepä testata 1 gb kinstonen mustia, jos se vaikka toimis paremmin. -T-
Juups itellä oli samanmoisia ongelmia enkä saanu ensin leffoja pyörimään. Joku sitte neuvoi että alustaa koneella se muistikortti FAT32 muotoon niin onhan toiminut. Ei enää kaatuile ja leffat pyörii nätisti. Alustus siis kortin lukijalla, en uskaltais sen puhelimen kautta sitä tehdä... Pätkiikös teillä videokuvaus kortille? Itellä ainaskin ja vissiin yleinen vaiva... Entä oottako huomannu viherrystä kuvien ja videoiden reunoilla??? Oiskohan tuohon jotain nauvoja jollakulla...
Yritin tehdä tuon Fat32 formatoinnin mutta oon jo kahdella ohjelmalla koittanu ja molemmat ohjelmat inisee että muistikortti on kirjoitussuojattu. Mikä avuksi?
Itse käytin ihan windowsin omaa alustusta? Mikäs kortti sulla on? Itse ensin kyllä alustin puhelimella mutta kun ei ensin toiminut niin sitten laitoin tuohon fat32:n. oottekos kokeilleet videokuvausta??
Alustaminen Fat32 tosiaan autoi, kiitoksia! Tuo video kuvaus kortille tökkii myös täällä. Paremmin toimii kun nauhoittaa puhelimen muistiin, ja jos tarvetta on niin sieltähän sen voit siirtää kortille. Tuota viherrystä en ole kyllä vielä huomannut. -T-
Eli se menee näin: Laitat kortin koneeseen. Menet omatietokone. Oikealla napilla valitse muistikortti ja valikosta alusta. ja FAT32-muotoon... Tää on ku tottunu että windowsissa on kaikki vaikeaa niin jos joku on tehty helpoksi niin sitä ei huomaa sitte ikinä Domax1 hei, mikä kortti sulla on?? Oon aatellu voisko se johtua sittekki sen kortin nopeudesta kun ohan se aika raskas se video siirtää. Jos ostais uuden paremman kortin niin josko se häviäisi se ongelma Puhelimen muisti on niin auttamattoman pieni että joskus se jää jalkoihin. Siitä viherryksestä niin kokeilkaa ihan mielenkiinnossa pyöritellä sitä sisävalossa sitä kameraa josko se alkais näkymään?? Ajattelin että se voi olla se optiikan musta "sisäreuna" joka heijastais väriä linssiin. Ku se tuntuu vaihtelevan vähä miten päin kameraa pitää. Ja hei muita huomioita ja kysymyksiä??