Joo oon harkinnu tommosen ostamista ja oisko se hyvä ja mitä huonoa? Onko vaikea kun ei oo näppäimiä? Onko rahan arvoinen ja miten kestävyys? Kauanko on ollut ehjänä ja onko jouduttu usein viemään huoltoon? (joululahjaks ois tulossa) Kertokaa kaikkee esim. kokemuksia. Kuulemiin!
Kosketusnäytttö on varmaan ihan maku asia. Ilmeisesti toimii tässä ihan hyvin. Kestääkin ilmeisesti mallikkaasti koska niin vähän valituksiin törmännyt netissä. Lg:n huolto on kyllä vissiin vähän kökkö suomessa mutta jos se näissä puhelimissa olisi eri juttu. Hyvä kamera, yhteydet ja multimediavalmiudet. Todellakin hintansa väärti jos on spekseihin uskomista. itselle tulee alkuviikosta niin pääsee jo kokeileen... Ei jaksa oottaa
Itsellä ollut kyseinen puhelin jo pitkään.olen ollut tyytyväinen. tosin lg:ltä on tulossa.tai on voinut tullakkin jo uudempi malli.tosin siinä tais olla vaan kamera parempi.
No Anestic, sitten kun sen saat niin jos viitsisit lisä tä siitä pari kommenttia rähän ketjuun, että miltä puhelin tuntuu. Kuulemiin!
Juu laittelen. Joutessas niin aika vastaavia vehkeitä on Samsung F480 ja tuo uusi nokian 5800xpres. Hintakaan ei kaukana. Edelleen näistä itelle tuo lg on kiinnostavin. M.k:lle se uus malli on kc910 Renoir jota saa jo Suomestakin. On siinä kyllä paljon muutakin pikku kivaa uutta kuten wlan ja dolbyn äänenparannus (tekeeköhän tuollakaan mitään...) On vaan vielä niin paljo kalliimpi että viewty riittää mulle. Ja sittenhän on tuo uusi prada joka on kyllä heeno mutta lompsa ei kestä. e: mptonline's nimimerkillä on videomanuaali youtubessa koskien ku990:llaa. Siellä on torpedoitu aika paljon näitä "puutteita" mitä olen jossakin lukenut (kuten käsin kirjoittamisen hitaus). Saa hyvän kuvan puhelimesta tuolla.
Nonniin nyt on viewty toista päivää käytössä ja tuntuu mainiolta kapistukselta. Siistin näköinen ja kestävän tuntuinen, ei ainakaan itelle tunnu muoviselta. Näyttö toimii hyvin alkukankeuden jälkeen. myös viestejä oppii kirjoittamaan. Se tästä täytyy sanoa että kun on nokialaisten kanssa tottunu siihen että kaikkea pitää säätää, esim. videoiden siirto yms. niin tässä, kun hoksas miten, se on todella kivutonta. Ei kyllä tule nokiaa ja s60 ikävä vaikka tämä ei välttämättä älypuhelin olekaan. Kamera on kyllä myös hyvän tunoinen näin alkuun. Ainoa tuo videokuvauksen pätkiminen kun kuvaa kortille. pitää katsoa jos siihen joku korjaus löytyisi... Suosittelen.