LG Optimus 2x ongelmia

Discussion in 'Android -keskustelu' started by Palffy, Mar 20, 2012.

1. Palffy

Palffy Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuli tuossa kuukausi sitten ostettua tuo kyseinen luuri, kun kerran Elisalla tarjouksessa oli, mutta nyt heti ilmennyt ongelmia:

-Kännykässä ei toimi enää Wi-Fi yhteys. Tulee vain ''virhe'' kun yrittää käynnistää sitä tai sitten se onnistuu, mutta joskus käynnistyy, jos jaksaa räpyttää yhdistä nappia semmoiset 20 kertaa.

-Kun avaan kännykän lepotilasta niin joskus facebook tulee auki, vaikka en ole edes käyttänyt sitä tai jos olen niin suljen sen aina Task Killerillä.

-Akku oli täynnä, mutta kun 2h päästä yritin taas käyttää sitä niin puhelin ei käynnistynyt ja lopulta selvisi, että akku oli loppunut.

Puhelimessa takuuta siis jälellä, pitäisikö lähettää huoltoon?
    -Lagii aivan käsittämöttömästi, kun käynnistää puhelimen kokonaan ja saa odottaa parhaimmillaan 5min ennen kuin puhelimella voi tehdä mitään...

2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Task killeriä ei pidä käyttää! Se saattaa sekoittaa koko puhelimen ja se on muutenkin turha sillä Android sammuttaa itse ohjelmia jos muisti loppuu. Oletko kokeillut kännykän ohjelmistopäivitystä? LG Optimus 2X malliinhan saa jo Android 2.3 päivityksen.. Itse kyllästyin LG Optimus 2X bugeihin ja asensin siihen Cyanogenmod 7 käyttiksen. Se on toiminut mainiosti ja on paljon nopeampi kuin alkuperäinen. http://www.cyanogenmod.com/

3. Palffy

Palffy Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu elikkä ongelma ratkaistu!

Poistin vain yksinkertaisesti task killerin ja asensin uusimman saatavilla olevan androidin ja johan rupes wlan pelittämään. Propsit Vingerille :)

4. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Ole hyvä:)

Share This Page