Pitää tukea C2D- prossuja. Tulee Hackintosh käyttöön. Ei kannata tarjota kalliita emoja koska tossa projektissa toimii halvempikin.
Mä käväsin nuo huutonetin emot läpi ja sieltä nappaankin jonku jos ei täältä onnista. Ajattelin kysästä jos lie irtois muutaman euron halvemmalla täältä.
Tuli muuten mieleen, että minulla jossakin on P5Q-SE2 775 emo. Ainoa ongelma on, että en ollenkaan muista minne sen olen työntänyt. Mikäli löydän sen, niin saat sen postikulujen hinnalla. Tarkistan sen toimivuuden luonnollisesti ensin. Huomenissa pääsen tonkimaan varastoja, kyllä se jonnekin on jemmattu, kunhan vaan löytää. Missäpäin asut?
Emo löytyi ja testailin sitä, mutta ei toimi. Tutkittuani asiaa vika löytyi. Prosessorikannan kontakteista muutamia on vääntynyt. Yritin niitä korjailla, mutta ei ollut tarpeeksi suurentavaa suurennuslasia ja riittävän pieniä työkaluja, joten en saanut niitä oikeaan asentoon käännettyä. Luulenpa, ettei paljoa ole tehtävissä tuon suhteen. Vielä enemmän ihmettelen, miten tuo vika on aiheutettu. Olen itse saanut emon aikoinaan "toimivana", käytössä se ei ikinä ole ollut minulla. Liitän kuvan prosessorin kannasta, jossa näkyy vääntyneet kontaktit: http://i1155.photobucket.com/albums/p560/IlmoPJ/Kanta_zps0fd6268b.jpg Jäteasema odottaa...
Eikös tuossa ole vain pari vääntynyt, ihan vasemmasta alareunasta? Älä suinkaan jäteasemalle heitä, joku harrastelija tuon pistää vielä kuntoon..
totta, näyttäisi olevan semmoinen ongelman jonka voisi parsin-neulalla korjailla btw, ei ilmoPJ:llä sattus olemaan varastossa, tuollaisia *ylimääräisiä* näyttiksiä halvalla