Lidlin MyDigital -digikamera??

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by JlmRi, Nov 23, 2005.

1. JlmRi

JlmRi Member

Trophy Points:
    11
    Olen aikeissa ostaa Lidlistä MyDigital -merkkisen digikameran, 4,19 megapikseliä, 3x optinen zoom, 2" näyttö, mukana pakettiin tulee perusjutut, mutta lisäksi myös 128Mb SD-muistikortti, sekä akku ja laturi, hinta vain 179e. Mielestäni paketti on edullinen tavaramääräänsä nähden.. Onko muilla kokemuksia/ mielipiteitä kyseisestä kamerasta?? Löysin myös vanhan keskustelun täältä kyseisestä asiasta, mutta jospa olisi ilmennyt jotain uutta..

2. M00ses

M00ses Regular member

Trophy Points:
    26
  3. MissBlue

MissBlue Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse kyllä kiertäisin kaukaa kaikki tuommoiset Lidl:n yms. "omat" merkit, samaten HP:n, Epsonin sun muut "ei-kameramerkit" ja pitäytyisin ihan oikeissa kameranvalmistajissa, kuten Canon, Nikon, Pentax, Olympus, KonicaMinolta, Ricoh yms. Toki jokainen tekee omat ratkaisunsa tarpeidensa pohjalta.

4. shamaar

shamaar Member

Trophy Points:
    16
    Lidlistä saa kyllä todella edullisesti tekniikkaa. Itse katson aina lidlin mainoslehtisen josko siellä olisi jotain halpaa tekniikkaa myynnissä. Esim sain sieltä 29 eurolla cd/mp3 soittimen jossa oli kaikki lisämausteet mukana. Mutta, tärkein juttu noissa lidlin tuotteissa on se, että ne tarjoavat aina erittäin edullisen hinnan ja aina kolmen vuoden takuun! Kolme vuotta on minusta jotain mitä muut ns. paremmat merkit eivät juurikaan tarjoa. Esimerkiksi jos tuo minun 29 euron soittimeni hajoaa niin haenpa vain uuden sieltä tilalle. Nykytekniikka on niin kertakäyttöistä että jos jokin laite 3 vuotta kestää niin on se jo yllättänyt ainakin minut positiivisesti.

Mielestäni jos olet kiinnostunut tuosta kamerasta niin osta ihmeessä, et saa mistään yhtä hyvää tarjousta, ja muista se kolmen vuoden takuu, se lisää myös tarjouksen arvoa ja muistikortti myös. Muistaakseni vanhemmillani on tuo kamera ja ihan perusdigikamera se on, ei mikään huippu mutta tavalliseen kuvaamiseen soveltuu hyvin. Hyvä puoli tuossa lidlin kamerassa on myös se, että siihen käy ns. tavallinen muistikortti. Itselläni on sonyn digikamera ja siihen käy ,yllätys yllätys, vain sonyn oma kalliimpi muistikortti, grrr.

nim. "jos minulla ei olisi digikameraa niin ostaisin tuon lidlin kameran"

5. JlmRi

JlmRi Member

Trophy Points:
    11
    Hinta on siksi edullinen, koska kyseessä on erikoinen tarjous, tuotteita rajoitettu erä ja vain ensi lauantaina voimassa. Kamera on siis tulossa vain peruskäyttöön.

Luulen, että asia on sillä selvä, ostan kyseisen kameran. Kiitos vastauksista.

6. takomo

takomo Member

Trophy Points:
    11
  7. Vermeli

Vermeli Member

Trophy Points:
    16
    Jos takomo on oikeassa ja kyseessä oleva kamera on tuo konica minolta niin minun mielestäni vaikuttaa ihan kelpo kameralta. Mutta muussa tapauksessa yhdyn MissBluen kommenttiin ja en suosittelisi. Kun rahaa kertyy tarpeeksi niin ostaa saman tien paremman kameran, ei tuollaista halpakoppa tavaraa jonka saa uusia vuoden kuluttua.

Share This Page