Hei! Yksi kaunis ilta kone rupesi ykskaks temppuilemaan, näyttö jähmettyi 1-2 sekunniksi joka 5-15 minuutin välein, niin pelatessa, työpöydällä kuin katsomossakin. Seuraavana päivänä tuo jäätyminen loppui mutta tilalle tuli ongelma että ainakin firefoxissa teksti menee useasti suttuiseksi rullaamisen jälkeen, eli kun avaa nettisivun niin kaikki on niinkuin pitääkin mutta jos rullaa sivua alaspäin ja takaisin ylös niin tekstistä tulee suttuista ja vaikeastiluettavaa, kun sivun taas päivittää niin teksti on kunnossa, usein teksti myös palautuu ennalleen muutaman sekunnin paikallaanolon jälkeen. Minun järki sanoisi että näyttis on alkanut temppuilemaan, mutta toisaalta pelit pyörii ihan nätisti esim. bf3 High asetuksilla. onko nämä merkkejä siitä että kohta sanoo gpu itsensä irti? laitteisto: CPU: AMD Phenom II X4 955 GPU: Powercolor hd 4870 Virtalähde: Thermaltake Toughtpower 700W Ram: 8Gb OS: Windows 7 Ultimate X64 Tuossa vielä screencapture nykyisestä probleemasta: [img]http://www.kuvanettiin.fi/di/OM8V/Untitled.png
oletko kokeillut toisella selaimella että tekeekö samaa? ei toi sotku kyllä mun mielestäni merkitse sitä että olis itse ohjain hajoamassa..
Windowsin/Ajureitten uudelleen asennusta voisi myös harkita. Ohjelmisto vialta tuo vaikuttaa ennemmin, kuin fyysiseltä osalta. Vanha kovalevy voi aiheuttaa tuota jäätymistä ja samoin jos koneessa on hirveesti pölyä.
itsellä oli catalystista joku väärä kohta chekattuna, niin meni tekstit suttuiseksi mömmöksi aina kun scrollasi. katsos catalystin asetuksia, se tais olla joku "monogrope" tyylisellä nimellä oleva kohta.