liian iso divx ?

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by paleface, Apr 23, 2002.

1. paleface

paleface Member

Trophy Points:
    11
    eli tein tos yhen dvd leffan divx...mutta kyseinen pätkä on turhan iso yhelle ceedeelle....eli onko jotain "pätkintä" ohjelmaa millä sais leffan kahelle ceedeelle?!?!

no toinen kysymys koskee sit voisko joku pistää jotain html sivuu missä olis hyvät FlasKMPEG asetukset....???!?!? tai kertoo mulle tää foorumis...?!?!?!?

2. Boulder

Boulder Regular member

Trophy Points:
    26
    VirtualDubilla saa pätkittyä helposti, tosin jos käytössä on VBR-koodaus, joudut arvaamaan kohdan mistä pätkäiset. Muista laittaa sekä kuvalle että äänelle 'Direct Stream Copy' päälle, jotta pätkää ei pakattaisi uudestaan.

Hyvä Flask-asetus: älä käytä sitä. Huomattavasti parempiakin ohjelmia löytyy.

Last edited: Apr 23, 2002
  3. petrau

petrau Moderator Staff Member

Trophy Points:
    26
    jep jep jep :) !?!?
    Flask on erittäin bueno ohjelma kunhan sitä oppii käyttämään oikein .....
    Viilailua se tosin vaatii :)
    Suhtkoht "ensimmäisiä" ohojelmia millä itte näitä aloin väänteleen. Mun mielipiteitä vaan :)... nyt nukkuun himppa hup....ssa. morot

Last edited: Apr 23, 2002
  4. Boulder

Boulder Regular member

Trophy Points:
    26
    Omasta (ja monen muunkin mielestä) Flask on buginen sontaläjä. Ja kun ohjelman kehityskin on ilmeisesti päättynyt jo pitkän aikaa sitten, ei se siitä paljon paremmaksi muutu;) Mielipiteitähän nämä tosin on, jos homma hoituu Flaskilla niin mikäpä siinä. Itse en vain siihen enää koskisi.

5. petrau

petrau Moderator Staff Member

Trophy Points:
    26
    Heh, tottahan se on että hieman vanhentunut se on. Mutta hieman nostalgiaa tässä vain :) Tosissaan ensimmäisten joukossa, millä näitä on tullut väänneltyä. :)

6. paleface

paleface Member

Trophy Points:
    11
    No kertokaa nyt sit mulle millä ohjelmalla mun kannattaa tehä divx videoita(hyvä laatuisia tekstien kera!?) jos kerta FlasKMPEG on "vanhentunu" !?!

7. Boulder

Boulder Regular member

Trophy Points:
    26
    VirtualDub on ihan ehdoton..helppokäyttöinen ja erittäin monipuolinen filtterivalikoima jo VD-paketissa ja netistä löytyy läjäpäin lisää. Ilmainenkin vielä kaiken lisäksi. Tekstit saa näppärästi VobSub-filtterillä, ja ohjeita löydät afterdawnin sivuilta;)

Toinen hyvä vaihtoehto on Gordian Knot.

8. paleface

paleface Member

Trophy Points:
    11
    No niin sit taas yks pikku kysymys....elikkä leffan teko onnistuu muuten noilla "anamorfiset DVD-elokuvat divx" ohjeilla... mut yks juttu tosta puuttuu(mitä mä tarvin) eli missä vaiheessa pistetään toi vopsub filtteri päälle?? tossa ekassa läpiajossa vai toisessa?!?!? kertokaa taas viisaammat mulle neuvoja!?! kiitos!!!

9. Boulder

Boulder Regular member

Trophy Points:
    26
    Ensimmäiseen läpiajoonhan se tulee.

Share This Page