Joo eli semmoinen ongelma että kaikki liikkuva kuva tökkii aivan tajuttomasti :/. Eli mitäs pitäs tehä että saisin sen fixattuu ?
Se on niinku sillee ku kuuntelen vaik musiikkii windows mediaplayeril ja sitku suurennan sitä kuvaa mikä siin liikkuu ni sitku se on koko tän näytön suurune ni se tökkii mut ei sillonku se on pienenä.
Juu kiitti, mut ei auttanut , latasin ton codecin ja uusimmat näytönohjaimen ajurit :S Mutta luitko ton mun kirjottaman viestin tosta ylhäältä ?
Joo, esim jos pelaat vaikka jotai tikanheitto peliä niin se tikka tökkii, tai sitte jotai tetristä vaikkapa.
Hmm..no alkoko toi ongelma yht'äkkiä vai onko koko ajan ollut sama ongelma? Jos alkoi yht'äkkiä niin mitä teit silloin, asensit kenties jotakin vai alkoiko itsestään? Kokeiles piruuttas viäl päivittää piirisarjan ajurit.
Tää tökkiminen on ollu koko aja ku sain tän uuden tietokoneen , Veliki sai samanlaisen ja sil oli samanlainen ongelma, mutta sit sen kone hajos ja se meni korjauksee ja sieltäku se tuli ni siinä on toiminu kaikki iha liukuvasti, ne kait laitto siellä ne ajurit ja nää kuntoon :/ Mut mä en tiiä mitkä ajurit on oikeet toho mun emolevyy ku se on joku iha vammane. Enkä tiiä mistä löytäisisin ne
Lataa ja asenna Cpu-Z. Sitten avaa ohjelma ja "Mainboard"-välilehti. Siten saadaan selville se sun emolevys ja saadaan ne ajurit asennettua.
Purkasin noi ja avasin sen kansion ja sitte painoin Setup ja se lähti tekee vähä niiku mut sitte heti melkee alus tulee ERROR Yhteensopivia laitteita ei löydy (Err-21) :S