Löytyykö minkäänlaisia puhelinliittymiä rajattomalla datalla? Olisin hankkimassa Nokia 5230 ja haluaisin sillä vähän surffailla Haluaisin kyllä 5330:n wifin takia, mutta 5230 on halvempi
Matkanetti by DNA käytössä, 500kb/s ja hintaa reiluhkosti eli jotain 14 euron pintaan. Hinta on kohtalaisen karvas, mutta toisaalta ainakin Porin suunnalla löytyy 3G/3,5G melkein mistä tahansa. Tutulla on tuollainen 5230 käytössä ja itse heittäisin sillä vesilintua ihan sen takia, että puhelin on liian jähmeä ja hidas, mutta ei tuossa hintahaitarissa mitään nettisurffailu-vehkeitä ostellakkaan. Tuolla viissatasella netillä olen selvinnyt ainakin hyvin, käsittääkseni Saunalahti tai vastaavat tarjoavat liittymiä halvemmalla, mutta mulla Saunalahti ei toiminut ja ei oikein kentät löytyneet. Kannattaa katsastella noita eri firmojen tarjouksiakin, koska sieltä voi saada kohtuu hintaisia matkanetti-liittymiä + esim. 2M Mokkula vuodeksi kaupanpäälle. Kannattaa vain tarkistella sitten ne ehdot, kuinka tarjouksen jälkeen homma jatkuu niiden kanssa.
DNA:lta saa uuteen tai olemassa olevaan liittymään 384kbit/s matkanetin hintaa 2,95EUR/kk. Hinta voimassa 24kk, tilaus ei kuitenkaan ole määräaikainen.