Linksys WRT54GL v1.1 ongelmaa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by I-Gorilla, Jul 14, 2007.

  1. I-Gorilla

    I-Gorilla Guest

    Tuollaista langatonta asemaa olen koettanut saada asennettua ja osittain onnistunutkin. Kaiken pitäisi olla ok, yhteys pelaa koneen ja purkin välillä ja singaalin voimakkuus hyvä mutta nettiin ei päästä - Firefox ilmoittaa vaan sivun latausvirheestä. Koetin sammuttaa palomuurinkin eikä auttanut. Koneessa vastaanottimena A-linkin usbtikku. Joskus muinoin olen saanut yhteyden toimimaan, mutta nyt ei onnistu millään.
     
  2. d-hunter

    d-hunter Member

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    58
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Oletko koittanut eri firmwareja? Siis muitakin kuin Linksysin omia.
     
  3. Elbryan

    Elbryan Member

    Joined:
    Dec 15, 2006
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    perskeles. just menee hermot.

    mulla on tommonen wrt54gl. siihen on liitettynä nintendo wii ja tämä minun tietokone. wiillä käytän (tietenkin) langatonta ja koneen oon iskeny kaapelilla nettiin.

    toissapäivänä sitten, kun otin tuon wiin irti seinästä ja vahingossa kiskasin myös antennin johdon irti, niin ei ole netti enää toiminu tuon wlan-tukiasema/hubin kanssa.

    netti toimii vallan mainiosti, kun ei oo tuo linksysin purkki kiinni, eli on siis kone suoraan tossa siemenin reitittimessä kiinni nyt kun tässä kirjottelen.

    en yhtään osaa sanoa mikä tossa oikein on. =/ kaikki asetukset on täysin samat ku mitä olivat ennenkin. jonkun verran niitä tossa muuttelin ja yritin säätää, mutta ei auttanu.

    pingi purnukan ja koneen välillä toimii, mutta nettiin ei pääse (ei wiillä eikä koneella).

    käynnistelly ja sammutellu ja irrotellu johtoja ja väsänny ja melkein hakannu oon kaikkea, mutta ei mikään vaan auta. =/

    mikä avuksi?

    ja tota tota. mitä firmwarea ton kanssa uskaltaa kokeilla, ku tossa edellä on mainittu että kandee kokeilla muitakin kun noita linksysin omia?

    käyttöjärjestelmä: xp
    yhteys: welho 10/1
    reititin: joku siemensin juzkeli mikä tuli yhteyden mukana
    wlan-tukiasema/hubi: wrt54gl v 1.1 (firmware: 4.21.1)


    joo... ei helv... oonpäs mä palikka. ei sitte aikasemmin tullu mieleen resetoida koko hökötystä ja laittaa vaan sitte asetukset uusiks... x_x

    näin tein ja nyt pelittää. olipas taas vaikeeta. =P ...no, pääasia että nyt toimii. =D
     
    Last edited: Aug 12, 2007

Share This Page