Olen miettimässä Dual-Bootia, ja päätin kysyä pari kysymystä: Eli käyttikset: Windows Vista Home Premium 32-Bit Ubuntu Linux 32/64 - Toimiiko Counter-Strike 1.6 Steam linuxilla? - Kumpi Linux 32- vai 64-bittinen? - Toimiiko Wine 64-bittisellä? - Toimiiko F.E.A.R 2: Project Origin Steam linuxilla? - Voiko CS 1.6:sen custom skinejä lisätä linuxissa? - Miten osio pienennetään turvallisesti (kaksi osiota, joista toinen on WINDOWS ja toinen TIEDOSTOT) - Onko sitten järkeä siirtyä linuxiin? Olen käyttänyt linuxia ennenkin esim. OpenSUSE Debian Mandriva Ubuntu 6.06LTS,7.04,7.10,8.04. Itseäni erityisesti kiinnostaa: - Compiz-Fusion - Ei viruksia - Windows-pelit toimimaan Linuxissa (?) - Compiz-Fusionin lisäksi teemat.
Toimii. Jos laitteisto tukee niin 64-bit on hyvä. En ole huomannut mitään haittaa 64-bittisyydestä. Mututuntumalla 64-bit on jouheampi. "turvallista" tapaa ei olekaan. Aina on vaarana menettää kaikki tiedostot. Osioiden koon muuttamiseen on monta ohjelmaa. Itse olen käyttänyt vain Gparted ohjelmaa joka on ilmainen. Se taas on kiinni itsestään..