Linux live cd apuja kaivataan

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jakke44, Apr 17, 2010.

1. jakke44

jakke44 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen imuttanut ja polttanut dvd levylle linux mint ohjelman.jostain syystä mint ei levyltä käynnisty,tai en ossaa käynnistää (valikko kyllä tulee,muttaen osaa valita valikosta varmaan oikeaa että ohjelma käynnistyisi oikein.

Olen antanut ohjelman itse suoroittaa toimintoja (levy sisään,kone latailee hetken tiedostoja,mintin kuva tulee näkyviin ja ilmoittaa buuttaavansa itsensä 5 sekunnin jälkeen.sen jälkeen tulee mintin logo näkyviin ja jana edistyy logossa,mutta hetken päästä näyttö menee mustaksi ja jää vilkkuva kursori vasempaan yläkulmaan

Onko olemassa helppoa linux live cd systeemiä,joka olisi joka suhteessa helppo käyttää kun tarkoituksena olisi pelastaa koneelta valokuvat.

Vai miten ihmeessä saan kuvat koneelta,en pääse vikasietotilaan.Ja kun koneen käynnistää niin tulee ilmoitus paina ctrl alt del ja kun sen toimenpiteen tekee niin kone buuttaa itsensä

Koneessa xp ja hp pöytäkone

2. jakke44

jakke44 Regular member

Trophy Points:
    26
    Uusi tilanne:

Sain kuitenkin sen linux mintin dvd:ltä käynnistymään

Ekana tuli herja:
    Gdu notifi -daemon
    hard disk may be failing
    One or more hard disk report health problems

Ja kun menen mintin computer valikkoon niin löytää hp pavilion ja kun sitä klikkaa niin löytyy windous,jossa on system 32 kansioita ynnä muita vastaavia

Mistä löydän xp:een että voisin sieltä kuvat pelastaa Eli minkä valikon takaa xp löytyy....en löydä

Share This Page