Hei! Asensin juuri Red Hat 8.0 ku Wintoosa XP ei toiminiu enää ollenkaa tilttaili vaan kaiken aikaa ja senki jälkeen ku testasin sen asentaa uudestaan muttakun ei toiminu niin asensin Red Hatin. Nyt vaan ei pääse nettiin oon koittanu sieltä säätää niitä osoitteita jne. ja se kerran meni Activeen mutta ei se siltikää menny millekkää sivulle osaisku joku linuxguru neuvoa?
Mikä netti yhteys sulla on? Ei kai vaan Winmodeemi, eli osaks softa modeemi. Se ei tuu ikinä toimimaan Linuxilla. Muuta en osaa neuvoo, ku oon itekkin aika aloitelija Linuxissa.
Ei oo modeemi ku on VLP Oyyn Netikka 256/256 ADSL-laajakaistaliittymä. Mä oon ne nameserverit laittanu ja sen hostaddressin mutta pitääs laittaa subnetti tai se ala vai aliverkkohomma ja joku muu mutta en tiiä mistä ne vois kattoo. Toivottavasti joku keksii Kiitos etukäteen.
Mistäs mä tiedän että mikkä ajurit mun pitää ladata tähän linuxiin ku siinä oli jotain32 ja jotain64 ja amd64 ku mulla on amd athlon thunderbird 1000mhz ja nVidia GeForce 4 MX 460 64 Mb?