Jooh tere. Mulla on tämmönen oiskohan nyt 8 vuotta vanha näyttö. Hyvin pelaa, mutta kirkkautta puuttuu, joten ajattelin, että osaisko joku neuvoa, että pystyis pelaa noita pelei, ni oisko jotain ohjelmaa jolla lisätä kirkkautta, kun vaikea esim. tossa War Rockissakin pelaa, kun ei nää ketään esin jossain pimeessä mapissa, niin ei tarvis ostaa näyttöä, ja kohta ostan moponki, ni ei oo sitte rahaa tämmöseen litteesee näyttöön. ( HUOM FAIJA TAI MUTSI EI OSTA, JOTEN ÄLKÄÄ SANOKO, ETTÄ KYSY MUTSIIS TAI FAIJAAS OSTAA )
Vaikkei olekaan oikea alue, vastaan silti. Periaatteessa jokaisessa näytössä pystyy säätämään kirkkautta(brightness) manuaalisesta ilman mitään ohjelmaa. Näytön alhaalla olevasta säätöpaneelista löytyy yleensä SETUP (settings, options tms.) josta voit pienellä vaivalla(lue=selailulla) löytää säätövalikon brightnessin(kirkkauden) säätämiseen. Ohessa vielä kuva > Jokin noista näppäimistä. Jeps, hieman iso kuva.
Jooh. On mulla ne kaikki ihan täysillä, niikun "Brightness 100% ja Contrast 100%". Siis joku ohjelma jolla voi lisä enempi, kuin mitä tietokone itse pystyy...
JEPs jos ei näytön omat säädöt riitä nii muistaakseni ohjauspaneelista voi lisää vääntää ja vieläpä lisää näyttiksen omista.. esim mulla ATI Catalyst Control E: Ja tottakai pelissäkin on vielä omat säätönsä että eiköhän noista joistain saa tarpeeks väännettyy
Kiitos kaikille vastanneille. Nyt pelaa tää munki peli, ja muut mutta valkoiseksi tuli vähän liikaa Ty