Lisää tai poista sovellus valikossa tyhjiä rivejä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Flaiman, Aug 3, 2007.

1. Flaiman

Flaiman Member

Trophy Points:
    11
    Lisää tai poista sovellus paikassa listassa on noin puolivälissä paljon tyhjiä rivejä. (Niin paljon että rullauspalkki on pienin mahdollinen. Jos tyhjiä rivejä ei olisi sovellukset mahtuisivat näytölle yhtä aikaa)

Ongelma tuli melkein heti tietokoneen oston jälkeen, muistaakseni sen jälkeen kun laitoin ruksin "näytä päivitykset" kohtaan.
    Silloin en muistanut kokeilla järjestelmän palauttamista, enää se ei onnistu koska kone on ollut minulla jo vuoden.
    Koneena on Win XP.

Vanhassakin koneessa Win XP on sama vika, mutta en muista miten se siihen tuli.

2. moperador

moperador Member

Trophy Points:
    11
    Ei taida siellä näkyä ne päivitykset listassa. Ootkos kokeillut poistaa tuon ruksin sieltä "Näytä päivitykset kohdasta"?

3. Flaiman

Flaiman Member

Trophy Points:
    11
    Ei ole auttanut vaikka olen naksutellut näytä päivitykset nappia ja lajittelujärjestystä olen muuttanut.
    Nyt muistui mieleen, että vika ilmaantui silloin kun Windowsiin tuli uusi päivitys jonka Windows asensi sitten kun sammutin koneen. Päivityksen jälkeen Anysee lakkasi näkymästä. Täältä afterdawnista bongasin että Microsoftin sivuilta täytyi hakea uusi päivitys Anysee ongelmaan.

Latasin päivityksen ja kaikki toimi täydellisesti, myös Lisää ja poista sovellus. Huvikseni katsoin mitä päivityksiä "Näytä päivitykset" ruutu tuo näkyviin, Klikkauksen jälkeen valikossa näkyi vain kymmenen ensimmäistä sovellusta ja sivupalkki joka oli niin pieni että hyvä kun sai siitä kiinni. Kun rullasi sivupalkin loppuun löytyi muutkin sovellukset ja päivitykset. (ainoa vaan että julmatun kokoinen tyhjä aukko siinä keskellä.)

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/490799
    tuolla puhuttiin kyseisestä päivityksestä

Last edited: Aug 3, 2007

Share This Page