onkos kellään tietoa mistä vois saada ostaa koteloon lisä teline johon voi kiinnittää kovalevyjä? mulla full toveri ja siinä on vain paikka 3 hd+fdd mutta tilaa kyllä löytyy.
Jos vapaita 5 1/2" paikkoja eli cd/dvd aseman paikkoja niin niihin löytyy varmaan kierrätyskeskukselta tai atk- liikkeestä, teline johon saa korppuaseman, tästä poistaa vain etulevyn ja laittaa kotelon oman. tai myös ns. siirtokoteloita on saatavilla samaan 5 1/2" paikkaan (atk- kaupasta kyselemällä). tai Vanhasta kotelosta modaat telineen.
no mulla on kaikki kuusi 5 1/2" paikaa täynnä, kotelossa on jo 6 kovoa +dvd ja korppu asema=) mutta lisää kovoja pitäs saada joten modaamalla kait se sit pitää suorittaa ,3 kovo mä tohon vissiin vielä saan sit alkaa jo portitkin loppua.
Ide/Sata -kortilla saat lisää portteja.. nim.11 sisäistä kovoa ja cdrw. Ja kovo kyl pysyy 1 ruuvillakin paikallaan. Ulkoisia kovojakin kannatta harkita, jos lisää tilaa tarvitsee.
juuh mulla on jo yksi ide/ata133 kortii jossa 4 kovoa kiinni mutta sata portit emossa vielä vapaana=) en tykkää noista usb kovoista on jotenkin niin hitaita, ollut 2x lacie 250gigasta mutta olen purkanut ja laittanut ne koneen sisälle=)