lisä kovoille teline koteloon?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by pisberg, Jul 31, 2007.

1. pisberg

pisberg Guest

onkos kellään tietoa mistä vois saada ostaa koteloon lisä teline johon voi kiinnittää kovalevyjä?
    mulla full toveri ja siinä on vain paikka 3 hd+fdd mutta tilaa kyllä löytyy.

2. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    Jos vapaita 5 1/2" paikkoja eli cd/dvd aseman paikkoja niin niihin löytyy varmaan kierrätyskeskukselta tai atk- liikkeestä, teline johon saa korppuaseman, tästä poistaa vain etulevyn ja laittaa kotelon oman.
    tai myös ns. siirtokoteloita on saatavilla samaan 5 1/2" paikkaan (atk- kaupasta kyselemällä).
    tai Vanhasta kotelosta modaat telineen.

3. pisberg

pisberg Guest

no mulla on kaikki kuusi 5 1/2" paikaa täynnä, kotelossa on jo 6 kovoa +dvd ja korppu asema=)
    mutta lisää kovoja pitäs saada joten modaamalla kait se sit pitää suorittaa ,3 kovo mä tohon vissiin vielä saan sit alkaa jo portitkin loppua.

4. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    Ide/Sata -kortilla saat lisää portteja.. nim.11 sisäistä kovoa ja cdrw.
    Ja kovo kyl pysyy 1 ruuvillakin paikallaan.
    Ulkoisia kovojakin kannatta harkita, jos lisää tilaa tarvitsee.

5. pisberg

pisberg Guest

juuh mulla on jo yksi ide/ata133 kortii jossa 4 kovoa kiinni mutta sata portit emossa vielä vapaana=)
    en tykkää noista usb kovoista on jotenkin niin hitaita, ollut 2x lacie 250gigasta mutta olen purkanut ja laittanut ne koneen sisälle=)

6. pisberg

pisberg Guest

toimiikohan koneessa useampi tollane ide kortti jos vaikka lyön kiinni sata lisä kortin seuraavaks=)

Share This Page