Laitoin tv:n kiinni tietokoneeseen RCA/S-Video adapterilla, mutta mitään ei tapahtunut. Sen jälkeen sain kuulla ettei Xp home editionissa ole kahden näytön tukea. Onko tämä totta vai onko minulla mahdollisuus saada kuva televisioon? Olen melko tuore koneen omistaja joten ohjeet kannattaa laittaa selko kielellä. Kiitos.
Ihan puppua tuo on. Itsekkin olen käyttänyt XP Home:a kahdella näytöllä ja hyvin on pelannut. Tuossa opasta: TV-out opas
Kiitoksia. Oli aika laaja ohje joten toivottavasti osaan sen hyödyntää. ATI catakyst control center kohdassa en saa raahattua sitä television kuvaketta siihen näytön viereen niin kuin ohjeessa neuvotaan. Ja yritin sitä pakota kohtaa, mutta sekään ei tuottanut tulosta. Olisko hyviä vinkkejä?
Näytönhallinta tilassa jossa on näytön kohdat 1 ja 2, painoin 2:sen kohdalla hiiren kakkos näppäintä ja siitä ota käyttöön. Näyttö pimeni hetkeksi ja mitään muuta ei tapahtunut. tv oli päällä ja oikea kanava valittuna. Onko vika laiteissa vai miehessä? Veikkaan viimeista. Mulla on ATI radeon HD 2400 pro pcie näytönohjain ja siitä tulee ulos 4-pinninen adapteri joka muuttuu rca johdoksi. Näytönohjaimen ulos tulossa on kuitenkin 7:lle pinnille paikka.
Millä tavalla tuo tv:n tunnistuminen ilmenee siinä control centterissä? Nyt on viisaat neuvot tarpeen.