Moro. Olen ostamassa 19" litteää näyttöä putken tilalle. Mutta ton dvi:n käyttö on hiukan hakusessa. Eli kannattaako maksaa dvi liitännästä yli 100 euroa. Ja onko siitä mitään hyötyä nyt ja tulevaisuudessa vai meneekö hifistelyn puolelle ??? Niin ja jos jollakin on kokemuksia niin mikä litteä on hyvä peli / leffa käyttöön sekä hinta on vielä alle 700 euroa ??
minä en ainakaan ostaisi littunäyttöä, jossa ei ole dvi-liitäntää. ylimääräiset analogi-digimuunnokset nimittäin heikentävät kuvanlaatua (teoriassa).
Teoriassa, käytännössä eroa ei huomaa jos ei ala tarkistelee dvi ja tavallista näyttöä vierekkäin. Mä kiinnittäisin enemmänkin huomiota vasteaikoihin.
Ei muute paitsi kuva on sairaan paljon terävämpi dvi:llä ja clear typellä mikä ei sovi norm. johdon kanssa olla päällä. Vähän rajummat reunapehmennykset ja kirjaimetkin on kun paperista lukis,en ikinä ostais littua ilman dvi:tä.
Joo sanokaas hyviä 19" flattejä.. peli käytöön ois tulossa eli vasteajan pitäs kait olla hyvä ja värin musta tai hopea tai yhdistelmä