Poltto-ohjelmana Nero 6.3.0.0 ja en saa live levyjä poltettua, niin ettei kappaleiden väliin jäisi muutamien millisekuntien mittaista "räpsähdystä" tai pientä taukoa (neron asetuksissa tauko 0 sec), mahtaakohan nerolla saadakkaan sujuvaa kappaleenvaihtoa, vai pitäisikö vaihtaa ohjelmaa? Ken tietäis, niin voisko auttaa asiassa?
Itse olen livelevyt polttanut EACilla. Tietysti riippuu siitä, että millaisessa muodossa ja miten olet ne kappaleet koneellesi tuonut. Itse olen tuolla EACilla suorittanut myös levyn rippauksen. En yksittäisiksi kappaleiksi vaan joko imageksi tai sitten joskus on ollut ihan kokonainen WAV jossa sitten CUE määrittelee kappalejaot.
Niin, kyllähän tuo polttaminen onnistuu valmiilta Live -levyltä, kun tekee vain raakakopion, mutta kun kappaleet ovat esim. mp3 muotoisia (kovalevyllä), niin aina siihen tulee se muutaman millisekunnin "räpsähdys" biisin vaihto kohtaan.
No se ei käynyt ilmi kysymyksestä ;-) Tuo räpsähdys tai siis se pieni tauko on mp3:n ongelma. Eli ymmärtääkseni sitä ei automaattisesti saa pois. Nero ei ainakaan siis osaa. En tiedä onko olemassa joku softa joka tuon osaisi tehdä. Itse kun en ole mp3:ia harrastanut tämän vuosituhannen puolella.
Ekaa kertaa täällä. Tässä yksinkertaisesti parhaat löytämäni ohjeet EAC:n käyttöön: http://users.pandora.be/satcp/tutorials.htm Lue nuo,ymmärrä,ja olet aika paljon viisaampi. Ongelmasi oli mp3:sten tauko? Siihen saattaa auttaa playerin vaihto, en itse osaa sanoa millä voi soittaa "putkeen" mp3:set ilman taukoja, mutta kyllä sellainen ohjelma on aivan varmasti olemassa. Ilman taukoja olevat live-levyt saattavat olla ongelmallisia vaikkei niitä muutettaisi mp3:siksi, tähän taas auttaa kun valitsee EAC:stä "synchronize between tracks" sen pitäisi varmistaa ettei vaihtokohtaan synny mitään häiriöitä.