Live ongelma Laajakaistan kanssa

Discussion in 'Xbox 360' started by tukesti, Aug 11, 2007.

1. tukesti

tukesti Member

Trophy Points:
    11
    Miten yhdistän xbox360 verkkoon eli siis: Minulla on tietokoneessa Dna Laajakaista yhteys yhteys toimii sillä tavalla että: Koneen sisällä on verkkokortti (merkki: Homeline 1Mbps PCI Phone Line Adapter, 10Mbps Ethernet Adabter). Eli verkkokortissa on 2 (kaksi) RJ11 paikkaa ja 1 (yksi) RJ45 paikka. Laitan siis RJ11 johdon verkkokorttiin ja toisenpään puhelinpistokeeseen.. Yhdistäminen verkkoon käy siis manuaalisesti pc:ltä.
    Tarvitsen siis neuvoa kuinka saisin xbox360 antamaan IP-OSOITTEEN siinä kohdassa sanoo failed..
    Olen kokeillut mm:
    1) RJ45 kaapeli verkkokorttiin ja toinen pää x360:seen, ip ei löydy.
    2) Reidittimestä (merkki: 3com OfficeConnect Dual Speed Switch8) rj45 kaapeli x360:seen + reidittimestä rj45 verkkokorttiin, ip ei löydy.
    3) RJ11 johto suoraan seinästä adsl POKSIIN (ulkoinen) (merkki: TeleWell TW-EA201 ADSL modem) adsl poksista rj45 x360:seen, ip ei löydy.
    4) Sitten myös Adsl poksista RJ45 johto reidittimeen ja reidittimisestä johto x360:seen, ip ei löydy.. Minulle on myös kerrottu netin tai verkon "siltaamisesta" kuinkas tämä tapahtuu?

2. Miqqe

Miqqe Guest

Kokeile factory defaultseja network settingeistä.
    Minulla rupesi homma rullaamaan sen jälkeen.

3. tukesti

tukesti Member

Trophy Points:
    11
    hmm kuinkas saan laitettua tähän asetukseen? kerta koneelle ei tule minkään laitteen settingsiä. pelkästään vain tämä XP:n verkko asetukset..

Share This Page