Elikkä mulla on semmoinen ongelma että live pätkii jos on kone ja 360:nen samaan aikaan päällä. Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!
millanenhan netti/ paljon kuormitusta netille? varmasti pätkii jos waret huutaa koneella samaan aikaan, koska kaikki kaista menee silloin koneelle. eli kannattaa ainakin aluksi rajoittaa koneen netinkäyttöä silloin kun pelaat livessä...
Mulla on elisan 2 mb netti että kyllä sen pitäis riittää. Mistä sitä koneen netin käyttöä pystyy säätämään?
no siis lähinnä ettei tee koneella juuri mitään samalla.... kannattaa myös testata ottaa kone pois verkosta että toimiiko silloin live normaalisti.
Kokeilin tänään aamulla mennä liveen kun kone oli pois päältä mutta silti rupes tulee heti jotain tyyliin cant connect xbox live.
Ei varmaan sovi otsikon alle mutta kuitenkin. kertokaa mitä kaikee tulee jos jää kiinni modatulla poksilla eli jos tulee live bännit niin eikö enää pääse pelaamaan liveen ja/vai eikö pääse ees marketplaceen tai lataamaan päivityksiä yms? että mitä kaikkee kieltoja tulee??
Ei mitään, kun se Live -tili poistuu. Eli aika riski-touhua taitaa olla tuo modaaminen.. PS. Uuden viestiketjun aloittaminen ei ole kiellettyä.
"Kokeilin tänään aamulla mennä liveen kun kone oli pois päältä mutta silti rupes tulee heti jotain tyyliin cant connect xbox live." Itse menen aina irrottamaan modeemin tuossa tilanteessa, ja yleensä se auttaa.