Hei, Olen viime syksystä 2012 livestreamaillu Futsal-pelejä. Olen käyttänyt seuraavanlaisia laitteita siinä: Acer Aspire 5742G -läppäri Sony HDR-CX250E - HD-kamera Open Broadcaster Software - Streamaus-ohjelma sekä Ion VIDEO2GO - videokaappari. Nyt olen kuitenkin alkanut miettimään, että kuinka saisin vielä parempaa laatua. Bitratet ovat olleet 2,5k - 3,2k väliin, koska paikassa jossa streamaan on siihen kykenevä uppi, joten siitä ei ainakaan jää kiinni. Olen miettinyt myös, että vaihtaisin livestream-palveluani Ustreamiltä johonkin toiseen, esim. uuteen ja kehuttuun http://www.hashd.tv/ Resoluutiona minulla on ollut 1280x720, mutta tuolla videokaapparilla en kuitenkaan saa kaapattua samanlaista. Olen miettinyt, että saisinko pukattua HD:ta ulospäin, jos ostaisin esim. Roxion Game Capture HD Pro tms. johon sitten laittaisin kameran HDMI:lla kiinni ja sen jälkeen kaappaisin kuvan. Olen melko uusi vielä näissä asioissa, niin päätinkin sitten kysellä, jos joku tietäisi näistä ja voisi auttaa minua parantamaan ensi kaudeksi laatua.