Onko kokemuksia tästä ratti ja polkimet peliohjaimesta? Olen sellaista ostamassa ja ostan sen jollei jollakulla on huonoja kokemuksia tai [bold]ehdotuksia paremmasta, saman hintaluokan ohjaimesta?[/bold]
Itselläni ei ole tuosta kokemusta, mutta kaverillani on muutamista rateista, tuo mukaan lukien. Ja hän piti enemmän Logitech Formula Force EX- ratista. Paremmat tärinäominaisuudet kuulemma. Force EX-ratti on tosin n.20-30e kalliimpi, kuin Formula Vibration Feedback Wheel. Mikrobitin hintaseurannan mukaan. Itse ostin Playstation 2lle Logitechin Driving Force Pro-ratin ja en voi olla muuta, kuin tyytyväinen. Ratti käy myös PClle. Driving Force Pron hinnalla tosin saa ainakin 2kpl Formula Vibration Feedback Wheel-ratteja. Heh..
Älä osta! Säästä 10€ lisää ja ostappa Logitech Formula Force GP Itse kokeilin tuota formula virbrationia ex-duunipaikalla ja on suorastaan sanottuna surkea. Itse omistan formula force gp ratti+poljin yhdistelmän ja se vie kyllä voiton kevyesti. Itse ostin kesällä paikallisesta gigantista hintaan 59€. Kannattaa kysästä gigantista/lähimmästä atk liikkeestä jos sattuisi vielä löytymään.
Saakohan tota Formula GT:ä syliin millään mukavalla tavalla??? Löysin yhden syliratin, mutta siinä ei ole kumisia kahvoja ja muutenkin aika köyhän näköinen
Itse ostin juuri tuon kyseisen ratin kun sai halvalla. Oli Citymarketissa alennuksessa 50€ ratti @ 15€ Ihan kelvollinen Xbox ratiksi ja jopa käyttökelpoinen sylissä. Itse olen tosin viritellyt aina talousjakkaraan sen kiinni. Polkimet on liian kevyet ja löysät...varmaan suunniteltu lasten jaloille.
Oon tässä itekkin miettinyt ostaa sellasta rattipoljin settiä, niin mitäs suosittelisitte hintahaarukalle alle 80e. Ehdotuksia, kiitos etukäteen !