Joo no nyt on käyny vitun moine mäihä!!! eli tänään menin gianttiin ja tarkoiteksune ostaa kyseinen näppis... no löysin sieltä g-11 ja olin onnessa, no en tietenkään katsonut näppäimistön kuvaa ja kun kotio pääsin niin huomasin mitä tämä paska näppis oli tälläinen näppis voihan vittu! Ä ja Ö:tä ei olla tehty tavalliseksi, eikä tämä näppis ole niinkuin jenkkiläinen näppis? ja kaiken lisäksi numero näppäimissä olevat symbolit esim ")" tulee aivan väärin, näppäimistössä se on näin päin "(" ja kun haluan kyseisen merkin se tuleekin näin päin ")" varmnaan vituttais suakin? mutta mikä neuvoksi jotta saan tästä näppiksestä hyvän? :O
Vaihda näppäimistöasettelu käyttiksestä, niin johan toimii. En osaa kyllä itse tehdä tätä Windowsissa. Google auttanee. Oletan tietty nyt, että osaat näppäimistökartan ulkoa, eikä erilaiset merkinnät näppäimissä hämää.
Joo osaan toki, mutta ihmetyttää että tuollasia näppiksiä myydään suomessa? no anyway, kaks vaihtoehtoo toki, palautan näppiksen tai pidän, tietenkin tuo enter näppäin ei miellytä :O
Itse palauttaisin, ja pyytäisin tilalle suomalaisella näppäinasetelmalla varustettua vastinetta. Mutta jos ei merkitystä, niin sitten..
Joo no palautin, rahat tuli takaisin ja myyjä kerto jtn että Logtech ei valmista enään noita suomalaisiksi versioiksi tjsp. no ihmettelin toki kun jimmsistä oli vaikea löytää näppistä mikä ei olisi tehty samalla tavalla kuin kyseinen näppäimistöni... ei kai kaikki näppäimistöt ole kohta samanlaisia? :O
Ja kaikille jotka eivät tiedä miten se vaihdetaan englannista suomeksi, niin se on: ALT + Shift E: Typo