Logitech MX5500 näppisongelmia

Discussion in 'Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet' started by gratnak, Nov 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gratnak

gratnak Regular member

Trophy Points:
    26
    Millähän saisi status indicatorin toimimaan, niin että näen näytöllä kun säädän volumea tahi painan capslockin tms? Tämä ei ikinä ole toiminut, vaikka oon täpännyt setpointissa asetuksiin että status indicator on päällä.

Kyselen myös, onko kellään kokemusta BT-näppiksellä BIOSin käytöstä? Käsittääkseni jollain konstilla on mahdollista päästä BIOSin asetuksiin käsiksi vaikka on BT-näppis. Tällä hetkellä turhauttaa pitää USB-portissa toista näppistä kiinni Biosin takia (mulla joutuu joka kerta painamaan F2 käynnistyksen yhteydessä kun kone väittää että New CPU installed uuden prossupropellin vaihdon jälkeen).

Entä onko kellään tietoa saako logitechin omia BT-palikoita mistään erikseen ostettuna? Silläkin voisi ratkaista tuon BIOS- ja status indicator ongelman (itse käytän CSR-donglea ja BIOS ei ainakaan tuon USB legacy enabloinnin jälkeen tunnista näppistä).

Olisi mukavaa kun saisi suoran email-yhteyden logitechin customer supportiin, mutta pitää antaa puhelinnumeroa myöten kaikki henkilötiedot jotta voi sinne palautetta lähettää. Jos jollain suora email-tuki niin laittakaa ihmeessä näkyville :)

Last edited: Nov 24, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page